Ik begin aankomend schooljaar aan het laatste jaar van mijn huidige opleiding (maatschappelijke zorg specifieke doelgroepen mbo niveau 4) en wil daarna ook starten met Social Work! Op het Saxion in Enschede.
ikheetesmee
Geplaatst: 28-07-17 15:56
Ik ben na de zomervakantie tweede jaar social work student. Heb in Mn eerste jaar mn P gehaald en hoop dat het tweede jaar me net zo goed af gaat. Ik vind het een erg leuke opleiding. Ik ga trouwens naar het saxion in Enschede
Ja ik heb ook een groepsdynamica boek maar niet de goeie Net als van een heleboel andere boeken zag ik al Er zitten ook boeken tussen die ik voor SPH wel had maar verkocht heb..
HappyBuddha
Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-17 16:09
Lente schreef:
Wie heeft dat geschreven? Ik heb wel een boek over groepsdynamica.
Wat leuk ik begin in september ook aan de opleiding social work op de hogeschool Rotterdam. Ik heb hiervoor paardenhouderij niveau 4 gedaan en heb net een tussen jaar gehad om geld te verdienen voor mijn studie! Ik ben heel er benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.
Origineel
Geplaatst: 01-08-17 15:36
Leuk! Ik ben dit jaar MWD afgestudeerd indien nodig heb ik ook nog genoeg boeken te koop
Ik ben afgestudeerd aan de HAN (mwd) in 2014. Mochten jullie vragen hebben, stel ze gerust! En ik heb overigens nog een heleboel boeken te koop die niet voor de hoofdprijs weg hoeven, dus stuur me gerust een PB als je iets zoekt (zou graag mijn aanbod hier plaatsen maar dat is tegen de bokt regels geloof ik)
Hebben jullie een studiestartgesprek gehad voor aanvang van je studie?
Ik ben vorig jaar ook afgestudeerd als MWD'er. Vond het eerlijk gezegd niet een hele goede opleiding. Ik heb bijvoorbeeld in mijn minor meer geleerd dan de andere jaren op school. (Afgezien van de jaarstage natuurlijk )
Heeft iemand de boeken Recht voor de Zorg- en Welzijnsprofessional (Simons) en/of Oplossingsgerichte Vragen (Geenen) te koop? Mijn vriendin heeft bijna de boekenlijst compleet maar die mist ze nog.
Jess_Ashlinn
Geplaatst: 11-08-17 11:40
Leuk topic .
Ik doe SPH op Windesheim, begin in september aan mijn 2e helft van jaar 1 . Laatste lichting SPH
HappyBuddha
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-17 16:16
Jess_Ashlinn schreef:
Leuk topic .
Ik doe SPH op Windesheim, begin in september aan mijn 2e helft van jaar 1 . Laatste lichting SPH