Joaltijd schreef:ps. Ben je dezelfde persoon als de ts van een topic waarin een medewerker keihard van het paard was gevallen en toch doorwerkte?
Idd dezelfde.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Joaltijd schreef:ps. Ben je dezelfde persoon als de ts van een topic waarin een medewerker keihard van het paard was gevallen en toch doorwerkte?
Idd dezelfde.
SpeechLess schreef:Je doet erg negatief over je excollega die 'de boel heeft laten stikken'. Ik denk echter dat deze collega erg verstandig is geweest en aan zichzelf heeft gedacht ipv aan een baas die het blijkbaar niet zo nauw neemt met de gezondheid van zijn werknemers.
Little_Gift schreef:Wat nu?
chevax schreef:Die uitbuiting mis ik, hoor. TS werkt geen 24/24, maar heeft afwijkende werktijden. Misschien past het werk niet bij je, dat kan. Als planner moet je wel erg stressbestendig zijn. En als je baas op vakantie gaat, mag hij dat gewoon hoor, hij zal echt als eigenaar en werkgever genoeg zorgen en druk ervaren.
Little_Gift schreef:chevax schreef:Die uitbuiting mis ik, hoor. TS werkt geen 24/24, maar heeft afwijkende werktijden. Misschien past het werk niet bij je, dat kan. Als planner moet je wel erg stressbestendig zijn. En als je baas op vakantie gaat, mag hij dat gewoon hoor, hij zal echt als eigenaar en werkgever genoeg zorgen en druk ervaren.
Excuseer??? Ik werk elk weekend, werk elke feestdag en werk onafgebroken elke dag sinds 10 mei dus neen ik heb geen weekend ertussen plus geen rustdagen!
Ik werk dus wel zeker ondertussen al 19 nachten non stop na elkaar zonder weekend, zonder pauze en dat shiften van 9u lang.
En tuurlijk mag baas met vakantie maar toch niet middenin een crisissituatie?!
Denk dat jij niet kan lezen!
Werk jij trouwens wel? Of ben jij huisvrouwtje???
Little_Gift schreef:chevax schreef:Die uitbuiting mis ik, hoor. TS werkt geen 24/24, maar heeft afwijkende werktijden. Misschien past het werk niet bij je, dat kan. Als planner moet je wel erg stressbestendig zijn. En als je baas op vakantie gaat, mag hij dat gewoon hoor, hij zal echt als eigenaar en werkgever genoeg zorgen en druk ervaren.
Excuseer??? Ik werk elk weekend, werk elke feestdag en werk onafgebroken elke dag sinds 10 mei dus neen ik heb geen weekend ertussen plus geen rustdagen!
Ik werk dus wel zeker ondertussen al 19 nachten non stop na elkaar zonder weekend, zonder pauze en dat shiften van 9u lang.