Ik begin morgen, Nederlands examen. Ik doe VWO. Ik ben niet heel zenuwachtig, maar wel een beetje, vooral voor economie, daar ben ik zo slecht in
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ging niet zo heel denderend, maar denk toch een 7
StonedRomy schreef:Examen 1 overleeftging niet zo heel denderend, maar denk toch een 7
GabyShyy schreef:StonedRomy schreef:Examen 1 overleeftging niet zo heel denderend, maar denk toch een 7
Mooi dat je toch denkt dat je een 7 hebt. Ik ben echt al aan het stressen voor morgen. Ben wel goed in de theorie enzo. Maar vind het uitrekenen van dingen echt moeilijk ik zie nooit wat er gebeurd. (Scheikunde)
xPabloBokt schreef:Ik doe ook havo examen en begin ook morgen met scheikunde. Ik sta er op mijn SE een 6,5 voor en heb gemiddeld voor de 3 oefenexamens die ik gemaakt heb een 6,9 gehaald. Dus denk wel last van gezonde spanning maar geen faalangst meer.. was eerst wel anders. Kon een paar weken geleden nog niet naar een scheikunde examen kijken zonder compleet in de stress te raken.
Heel veel succes morgen!
StonedRomy schreef:Examen 1 overleeftging niet zo heel denderend, maar denk toch een 7
;Dankjewel dan ga ik dat nog even goed bekijken. Ik sta een 5 voor scheikunde. En is echt mijn lastigste vak.