Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:xyzutu2 schreef:Ach ja, als je al 30 reacties hebt dan hoef je de categorieen voor dit doel ook niet aan te passen.
Als het echt om karaktermatches tussen baas en paard ging dan zou ik er eerder voor kiezen om de antwoorden te versimpelen, dus niet een antwoord waarin intelligente paarden altijd angstig zijn, maar bijvoorbeeld: geef deze 10 karakterkenmerken (zenuwachtig, intelligent, rustig, sociaal enz) een score van 1 tot 10 (elk cijfer maar 1x gebruiken) voor hoe sterk ze van toepassing zijn op je paard. En dat dan herhaald voor jezelf. Dan heb je geen onhandige combinaties zoals dominant én voernijd waardoor alle dominante paarden zonder voernijd wegvallen.
Maar ik ben heel benieuwd naar het resultaat van dit kunstproject!
Dat zou ook een idee zijn inderdaad. Of zonder cijfers, gewoon alles aanvinken wat van toepassing is.
NatasjavE schreef:Ingevuld. Ben erg benieuwd wat je er mee gaat doen.
Bij het invullen besefte ik dat hoewel deze inschrijvingen wellicht achterhaald zijn en uiteraard erg beperkt zijn dat mijn man en paard overeenkomsten in karakter hebben...![]()
Geen idee of dat toeval is
AlwaysH schreef:NatasjavE schreef:Ingevuld. Ben erg benieuwd wat je er mee gaat doen.
Bij het invullen besefte ik dat hoewel deze inschrijvingen wellicht achterhaald zijn en uiteraard erg beperkt zijn dat mijn man en paard overeenkomsten in karakter hebben...![]()
Is ansich wel logisch dat je voor dat karakter valt. Ikzelf heb geen voorkeur, maar er zijn wel dingen waar je zonder dat je het door hebt op let.
Jazzie03 schreef:Ingevuld! Krijgen we ook de uitslag of zoiets?