Welke schooltas?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 11:21

Magrathea schreef:
naarppc schreef:
Eastpak heeft ook kleine maatjes en leuke designs :D Sorry, kan je niet echt wat anders aanraden, want ben al jaaren trouwe aanhanger van Eastpak haha

Same here! Eastpak biedt ook levenslange garantie op de ritsen, als er iets stukgaat hoef je hem alleen maar op te sturen voor 4 euro ofzo

Dat is niet waar, levenslang is het nooit geweest, altijd tot 30 jaar. Een paar jaar geleden betaalde je €7,50 voor al je reparaties wanneer je tas 2 jaar of ouder was. Nu is het 2 jaar volledige garantie, na 2 jaar beperkt tot 30 jaar. Op de naden zit wel 30 jaar garantie maar voor de rest zul je echt moeten betalen. Een nieuwe rits kost €18,50.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 12:37

Huh, ik heb laatst toch echt alleen de verzendkosten moeten betalen voor en nieuwe rits...
En levenslang, 30 jaar, same thing :D "heel lang"

Trui

Re: Welke schooltas?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-17 12:59

Oh hadden ze wel beter mogen uitleggen dan. Ik heb al twee/drie eastpaks moeten weggooien vanwege de rits. Nooit iets gehoord over die garantie

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 13:07

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 15:17

Ja dat zeker, maar raar dat je het dan pas toch nog voor zo weinig hebt kunnen laten repareren. Ik werk in een tassenwinkel al 6 jaar en dit zijn toch de voorwaarden die wij van Eastpak krijgen. Maar dan alsnog zijnaar het sterke tassen die echt heeeel lang meegaan!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-17 10:04

Ik 'up' dit topic even.
Maar nu omdat ik naar een andere school ga waar we wel gewoon boeken hebben. Nog geen idee hoeveel etc maar moet nu dus wel echt wat stevigs hebben. Ik ga elke dag met de metro naar school, maar als ik moet fietsen moet Mn tas ook mee kunnen en ik heb GEEN mandje voorop. Ik fietste dit jaar met de handtas aan Mn stuur, maar dit was 5 minuutjes. Fietsen naar de stad is ruim een half uur.

Op de vorige school hadden we dus ene IPad en hadden alle hogereklassen (dus alles bive de brugklas) een handtas als meisje omdat we dus geen boeken hadden. En ik voelde me echt ene brugger met een grote rugtas als je me snapt. Maar ik weet dus niet wat de mensen op Mn nieuwe school hebben etc.

Hoop dat jullie me weer kunnen helpen!
(Prijsklasse rond de 40/50 euro, of minder)
Laatst bijgewerkt door Trui op 31-07-17 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 10:07

Ik weet dat deze tassen wat boven je prijs klasse vallen maar kijk eens naar eastpack :)
Ik heb dit jaar ook een eastpack gekocht en wat een fijne tassen zijn ! Water dicht en onwijs stevig en je hebt ook nog 30 jaar garantie.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 11:04

Ik zou inderdaad naar Eastpak kijken, TS. Helemaal omdat je nu meer boeken krijgt en dus een stevige tas moet hebben.

Mijn broertje heeft er ook 1, en die bevalt hem erg goed. Hij sloopt alles wat ie ook maar in handen krijgt, maar zijn tas is na een jaar nog steeds heel. Ik heb zelf een Cowboysbag rugtas, maar die zijn bijna 3 keer je budget, helaas.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-17 20:01

Up

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 20:55

Helaas heb ik door de jaren heen bij tassen zeker gemerkt dat goedkoop duur koop is! Schooltassen hebben het echt zwaar. Ik ben begonnen met een goedkope rugzak van rond de 40/50 helaas naar een week omgeruild omdat deze kapot ging. Hierna een schoudertas gehad van converse, prima tas maar ontzettend snel beschadigt/lelijk. Toen heb ik gekozen voor een tas van Legend in het model van een cowboys bag deze doet al 4 jaar trouwe dienst en eigenlijk word het leer alleen maar mooier. Kijk anders eens in de sale of bijvoorbeeld de zalando lounge of daar kwaliteits rugzakken te vinden zijn in de aanbieding.