hittepit_12 schreef:Momenteel werk ik 14 uur... Dus 1 keer in de 2 weken 2 uurtjes extra en dan is het ook goed. Of zet mij een paar weken achter elkaar voor extra in. Geen probleem.
Over een paar weken komt daar een uur en 15 minuten bij per week.
Het is niet dat ik alle ochtenden afwachtend op de bank zit.
En ik ben juist dit gaan doen zodat ik werk en de zorg voor de kinderen kon doen.
Mijn kinderen,mijn verantwoording.
Ik zou liever mijn beroep uitoefenen,maar soms moet je keuzes maken wat haalbaar is en wat niet.
En de 40 ben ik al even gepasseerd,werk vanaf jongs af aan en heb altijd alles aangepakt en ook als ik het werk niet leuk vond.
Geld is geld...
Jij hebt de juiste instelling en nu je weet dat dit het risico van het bedrijf is zou ik gewoon elke keer aan blijven geven wanneer je beschikbaar bent en verder niet al te druk maken. Indien alle mensen in Nederland zo'n instelling als de jouwe hadden was er veel minder werkeloosheid,top!!!
Daarnaast vermoed ik dat het bedrijf hoopt dat de oude vaste krachten er mee kappen, dan kunnen ze nieuwe mensen met nul uren contracten aannemen voor twee jaar en dan eventueel een 1 uurscontract geven , maar dan wel oproepen in drukke tijden. Zo gaat het namelijk ook bij een bedrijf waar een zus van mij werkte.