Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miccamaaike schreef:Een half uur reizen naar Groningen, maar dan ben je meestal nog niet waar je moet zijn. Als je dan ook nog 20 min in de bus naar t Zernike moet, dan is dat best een afstand.
Ik zou voor 12 m2 toch andere opties gaan overwegen. Er is geen supermarkt in de buurt dus het lijkt me nogal een onderneming om op die manier op kamers te gaan. Als je dan de ruimte zelf hebt voor een net bedrag zou het nog het overwegen waard zijn, maar 12 m2 is echt niet groot. Let er trouwens wel even op of je plannen uberhaupt toegestaan zijn door je gemeente.
miccamaaike schreef:Een half uur reizen naar Groningen, maar dan ben je meestal nog niet waar je moet zijn. Als je dan ook nog 20 min in de bus naar t Zernike moet, dan is dat best een afstand.
goldie98 schreef:Femek2902 schreef:Ik ga gewoon alle mogelijke vragen stellen die in me opkomen![]()
Kan je het hooi en bedekking dan bij jou afnemen? -> Er zijn maar weinig studenten met een auto en een paard.
Hoe groot is de kamer? Hoeveel huisgenoten zou je hebben? Hoe is het geregeld qua badkamer en keuken?
Begrijp ik goed dat het een half uur van jou naar het station is en dan nog van Assen naar Groningen? Ik denk dat het dan vrij ver wordt voor een student, dan ben je namelijk al gauw ruim een uur tot 1,5 uur onderweg in totaal. Zolang zijn de meeste thuiswonende studenten ook onderweg![]()
Is er wel een supermarkt dichterbij in de buurt?
Als er zoiets over een half jaar/jaar voorbij zou komen zou ik het denk ik wel overwegen/doen. Wat me vooral tegen zou houden is de reisafstand, nu ben ik even lang onderweg. (Ik woon wel op kamers, maar niet in een studentenstad, en heb dus een eigen paard die ik volledig zelf onderhoud op een pensionstalling.) En daarnaast ook een beetje de kosten, niet dat ik het te duur vind voor wat je biedt, helemaal niet zelfs, maar wel voor wat mijn portemonnee aan kan.
Helaas denk ik dat het qua studenten daarop dus wel gaat vastlopen. Als de reistijd vanaf ouders/huidige woonplaats ongeveer even lang is, dan is het opeens best veel extra geld. Terwijl dat geld wel een realistische prijs is voor wat je aanbiedt.
Bedekking, voer en hooi zijn bij mij af te nemen.
Het gaat om het station van de studiestad, dus van de busreis rechtstreeks naar de studiestad Groningen.
De bedoeling is een kamer met eigen keukenblok, alleen badkamer en wc delen met mij.
De kamer wordt 4 bij 3 meter.
Supermarkt is op 4,5 km. Kan geregeld worden dat je met mij mee rijdt. Er zijn meerdere plaatsen met supermarkt in de buurt. In het dorp zelf is er een klein dure supermarkt.