Wees blij met je voldoende! Het is pas vervelend als je docent een 5,4 op je diploma laat zetten... (been there)
Hoezoo
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-17 13:16
Zo te horen is die toch iets lastiger dan ik dacht, begin nu wel een beetje trots te worden.
Ik begreep alleen niet dat als ik van HAVO (waar wiskunde werd gegeven), ik nu een 6je heb voor rekenen. Maarja ben niks voor niks van HAVO naar MBO gegaan.. Super goede cijfers van mij
c_alsemgeest
Geplaatst: 10-03-17 13:18
tsja... als het gewoon een vrije herkansing is en het hoogste cijfer telt? Dan had ik het misschien wel gedaan. Maar misschien ook weer niet... voor mijn gevoel is een 6je ook altijd maar nèt aan Maar als de kans groot is dat het niet verbeterd en het levert je alleen maar stress op... dan niet.
Hoezoo
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-17 13:21
antje_vip schreef:
Wees blij met je voldoende! Het is pas vervelend als je docent een 5,4 op je diploma laat zetten... (been there)
Jeetje... En geen toets over mogen doen om 0,1 hoger uit te komen?
c_alsemgeest : ik ga de toets over doen in april. Hoogste cijfer telt. Ga niet meer uitgebreid leren maar toch kijken of het niet beter kan. Wie weet stellen ze wel super makkelijke vragen 10+10?
vevina
Geplaatst: 10-03-17 13:24
Voor wie zou je gaan herkansen? Voor jezelf? Of om die 'perfecte dochter' voor je vader te kunnen zijn? Ik denk dat je best eens tegen jouw vader mag zeggen dat hij geen recht heeft boos te worden. Jouw studie, jouw cijfers, jouw leven. En je hebt gewoon echt onwijs goede cijfers!
Voor mijzelf! Ik vind dat ik de kansen moet pakken voor eventueel een beter cijfer. Wat ik al zeg, wie weet stellen ze nu andere vragen waar ik goed in ben. Zou zonde zijn als ik die kans niet pak toch
canisia
Geplaatst: 10-03-17 14:33
Nog een keer proberen kan natuurlijk altijd. Heb ik gedaan met me vwo eindexamen, was al geslaagd maar voor die 5 voor Nederlands wilde ik liever een 5.5.. nou en dan zit je daar, tussen iedereen die zich kapot strest omdat voor hen het wel/niet slagen er vanaf hangt. Ik kon me echt niet concentreren en ben zodra het mocht gestopt en weg gegaan
Overigens was ik ook meer, oliebol een 6! 0,5 punt teveel geleerd Zondeee van me tijd! Geen haai die ooit kraait naar je cijfers, tenzij je Cum Laude wilt gaan afstuderen voor vervolgopleidingen e.d. Daarbij Vwo geslaagd met een 4 voor wiskunde en net an 5.5en voor Natuur en Scheikunde en haal nu 8's op de Universiteit voor Biomechanica.. rara.. Niet te druk over maken dus!
En al helemaal niet druk maken over je vader dat hij boos wordt, dat zegt meer over hem..
c_alsemgeest
Geplaatst: 10-03-17 14:44
Tonyyyyy schreef:
c_alsemgeest : ik ga de toets over doen in april. Hoogste cijfer telt. Ga niet meer uitgebreid leren maar toch kijken of het niet beter kan. Wie weet stellen ze wel super makkelijke vragen 10+10?