Madje1992 schreef:Is het niet zo als je door school zijn schuld studie vertraging op loopt dat je schade vergoeding kunt vragen? Mits je natuurlijk dit goed hebt
vastgelegd.
Ik heb eigenlijk geen idee! Ik ga er morgen even naar kijken, bedankt
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Madje1992 schreef:Is het niet zo als je door school zijn schuld studie vertraging op loopt dat je schade vergoeding kunt vragen? Mits je natuurlijk dit goed hebt vastgelegd.
JustMe8484 schreef:Vergeet je pbs niet te checken, dat je die van mij nog niet gelezen hebt...
Wellicht een nuttige tip.
Jennyj01 schreef:Madje1992 schreef:Is het niet zo als je door school zijn schuld studie vertraging op loopt dat je schade vergoeding kunt vragen? Mits je natuurlijk dit goed hebt vastgelegd.
Precies. Zou ze in elk geval even officieel aansprakelijk stellen. Dat maakt ze bewust van hun asociale houding. Vind het heel amateuristisch om zo met de tijd en het geld van een ander om te gaan.
marijacindy schreef:JustMe8484 schreef:Vergeet je pbs niet te checken, dat je die van mij nog niet gelezen hebt...
Wellicht een nuttige tip.
Ik denk dat je hem dan perongeluk naar iemand anders gestuurd hebt, ik heb niks nieuw binnen namelijk Ik probeer elke dag even in mijn PB te kijken namelijk, het lijkt me namelijk niet dat ik de jouwe weggegooid heb zonder te lezen
xMaxxiee schreef:Pff meis wat een gedoe zeg! Erg slecht van school!
Ik zou het persoonlijk andere stagebedrijven bellen en zeggen dat er door een misverstand een andere stageopdracht gezocht moet worden. Als je aan de telefoon gaat vertellen dat de school geweldig communiceert dan zit een bedrijf daar ook niet op te wachten
Heel vervelend!
Ik weet dat er in Nijmegen een leuk hondenpension zit, misschien is dat wat voor je?
marijacindy schreef:xMaxxiee schreef:Pff meis wat een gedoe zeg! Erg slecht van school!
Ik zou het persoonlijk andere stagebedrijven bellen en zeggen dat er door een misverstand een andere stageopdracht gezocht moet worden. Als je aan de telefoon gaat vertellen dat de school geweldig communiceert dan zit een bedrijf daar ook niet op te wachten
Heel vervelend!
Ik weet dat er in Nijmegen een leuk hondenpension zit, misschien is dat wat voor je?
Helaas hebben veel bedrijven geen plek meer of hebben ze geen geldige erkenning...
Weet je toevallig welk pension dat is? Dan kan ik morgen even een telefoontje plegen naar ze.
marijacindy schreef:xMaxxiee schreef:Pff meis wat een gedoe zeg! Erg slecht van school!
Heel vervelend!
Helaas hebben veel bedrijven geen plek meer of hebben ze geen geldige erkenning...
Weet je toevallig welk pension dat is? Dan kan ik morgen even een telefoontje plegen naar ze.
Thats_Me schreef:Mijn advies zou zijn wel stage te gaan lopen bij het bedrijf wat je had. Je hebt immers alles zwart op wit staan. Dat school hoog en laag springt dat het anders moet snap ik maar dan hadden ze daar eerder mee moeten komen. .
Brainless schreef:Thats_Me schreef:Mijn advies zou zijn wel stage te gaan lopen bij het bedrijf wat je had. Je hebt immers alles zwart op wit staan. Dat school hoog en laag springt dat het anders moet snap ik maar dan hadden ze daar eerder mee moeten komen. .
Dat kan helaas niet zomaar.
Er moet een geldig stagecontract zijn (anders ben je niet verzekerd) en ben je geen zwartwerker bij controle van het betreffende bedrijf.