Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eilleen333 schreef:Als je je echt zorgen maakt over hoe het moet etc zou ik informatie inwinnen bij een instantie met verstand van zaken.
Zo had ik een geschil met de werkgever en dat heb ik via de rechtsbijstand bij een advocaat gelegd. Ik heb me wel goed ingelezen en ken de wetgeving, maar ik ben verbaal niet handig genoeg om dat dan ook goed toe te passen. Dus dat laat ik dan liever aan een professional over.
Maar zeg in elk geval niets toe. Dat kan alleen maar tegen je gebruikt worden. Zeg dan dat je er later op terug komt en laat alle afspraken oid vast leggen op schrift.
irisdepony schreef:De enige die bepaalt of je wel of niet kan werken is de bedrijfsarts. En als je het daar niet mee eens bent dan kan je naar het UWV gaan voor een deskundigenoordeel.
Dus laat je iet gek maken door zijn uitspraken.
Waar je in deze voor moet oppassen is dat het geen conflict gaat worden, want als de zaak slecht gaat kan hij ook van je af. Ook al ben je ziek, dat maakt echt niets uit.
Ik snap de werkgever ook wel hoor. Als zijn zaak slecht gaat en hij moet toch je loon door betalen, dan is dat natuurlijk niet fijn.
Ik denk maar zo .... je kan ook berichtjes op bokt zetten, dus je kan ook wel wat Facebook berichten voor hem plaatsten !
Je mag ook altijd iemand meenemen als je een gesprek emt hem hebt he !
Daar heb je recht op.
Maar maak er geen principe zaak van.
Principes zijn altijd duur