Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
iirrssjjee schreef:susan20 schreef:200 euro is misschien wel karig maar ben je als je de rechtszaak aangaat niet meer geld aan je advocaat kwijt dan?
henshem schreef:susan20 schreef:200 euro is misschien wel karig maar ben je als je de rechtszaak aangaat niet meer geld aan je advocaat kwijt dan?
Een kostenveroordeling in een vonnis dekt nooit alle kosten van je advocaat. Vraag er nog maar even naar.
Wildgirl schreef:Ben je er al eens persoonlijk langs gegaan?
Jennyj01 schreef:In princiepe zou ik voor mijn gelijk gaan. Echter heb je die min of meer al. Zel hebben door het voorstel al schuld bekend. Dus nu is het zaak om met zo min mogelijk inspanning zo veel mogelijk eruit te halen. Zou ze eerst een tegenvoorstel van €400 netto doen en eens kijken wat er gebeurd van hun kant.
Wildgirl schreef:Ik zou er onverwacht gewoon eens langsrijden en binnen lopen met luidkeels ''Ik denk dat wij eens moeten praten....''
Case closed daarna waarschijnlijk.
Cayenne schreef:En daarnaast ook heel veel tijd, stress en energie. Je moet hierbij eerder denken aan maanden.
Vraag je je dan ook af of dit het je waard is voor die paar centen, of dat je er liever een streep onder zet en onderling uit komt.
Misschien kan TS ook in de toekomst nog een goede referentie krijgen?
iirrssjjee schreef:Vandaag bericht terug van haar advocaat. Ze geeft aan dat die 77,- niet betaald gaat worden, aangezien zij het onnodig vond om een advocaat in te schakelen.
Ze zegt nu ook dat ik geen recht heb op die reiskosten waar ze eerder aangaf van wel.
Ook gaat ze niet hoger dan 250,- bruto....
Morgen maar weer bellen met mijn advocaat dus.