Ik weet overigens niet precies waar je zit in Friesland Ts, maar ik heb ook geregeld een oppashondje, je mag ze ook hier brengen. Worden ze minimaal 4x per dag uitgelaten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kamy schreef:En als je dan ooit uit elkaar gaat heb jij een gat in je cv en ben je financieel niet onafhankelijk. Maar dat terzijde.Napie schreef:Mijn mening is eigenlijk dat je zoveel mogelijk moet bijdrage aan de maatschappij en ook aan je eigen huishouden. Wat wil je dan? Op het loon van je vriend teren terwijl je zelf financieel onafhankelijk kan zijn. Extra geld is nooit weg toch. Je heb geen kinderen dus blijf je alleen thuis om je honden. Ik weet niet hoe oud je bent maar als jij je wil ontwikkelen dan staan baantjes als parttime winkel niet geweldig op je cv. Die honden is wel een oplossing voor. Mijn hond zat ook de hele dag alleen. Merken ze weinig van hoor.
Maar als je samenwoont en je financiele situatie laat het toe dat 1 van de partners minder kan werken? En beide partners staan daarachter? Dan zeg ik: kies voor jezelf en geniet van waar je gelukkig van wordt! Is dat een volle werkweek en een carriere dan moet je de kansen nemen! Maar is een parttime baan die je leuk vindt ook goed, zodat je tijd voor jezelf hebt:ervoor gaan!
Volg je gevoel...
En ik wil niemand voor het hoofd stoten. Maar als je fulltime werkt, wat moet je dan met een hond??!! Dat vind ik niet kunnen... evenals kinderen dumpen op het dagverblijf....
Toen ik op de basisschool zat ging ik elke dag naar een vriendinnetje of naar de BSO.
maar als je "parttime" werkt in je vakgebied valt dat wel mee hoor. Niet iedereen is een carriere tijger. En dat je samenwoont wil niet zeggen dat je al je geld in een gezamelijke pot moet stoppen.