darkadia schreef:En wat betreft kunnen blijven functioneren op een plek waar je je niet thuis voelt...het is echt geen schande om dan verder te kijken naar aan andere baan, of te bespreken waarom je je daar niet fijn voelt!
Tuurlijk is het geen schande om uit te kijken naar een nieuwe baan als je je niet goed voelt op je huidige werkplek. Alleen gaat het hier om een stageplek. Dat is imo nog wat anders, dan kan je niet zomaar zeggen 'ik kijk wel uit naar iets anders'....
En bespreken waarom je je daar niet fijn voelt kan dubbel zijn hé. Is daar iets mis mee? Nee, maar zeker als stagiair moet je dan wel verdomd goed weten hoe je dat brengt. Even zeggen: ik voel mij hier niet goed door collega x, is als stagiair niet zo eenvoudig.
Ik ben tijdens mijn stage ook tegen een collega (die dan nog eens een hogere functie had dan hetgeen waarvoor ik stage deed) ingegaan, maar simpel is dat echt niet. Reden dat ik dat toen wel heb gedaan was omdat ik wist dat ik eigenlijk zowat alle andere collega's achter mij had staan én ikzelf gewoon gigantisch in de fout zou zijn gegaan moest ik dat niet gedaan hebben. Maar je begeeft je op zo'n moment op glad ijs en moet wel enigszins opletten hoe je dit doet... Het kan goed uitdraaien, maar het kan ook serieus in je nadeel gaan spelen.
In elk geval: TS, je lijkt het goed opgelost te hebben. Veel succes nog met de laatste loodjes