Op kamers in Leiden/Den Haag/...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Op kamers in Leiden/Den Haag/...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 14:51

Kamernet is vaak particulier. Opzich niets mis mee hoor ;)
Klikspaanweg is dus ook een complex van DUWO en zal dus sws ook op de site van DUWO komen te staan.

Szan

Re: Op kamers in Leiden/Den Haag/...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 16:05

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-16 16:20

Ik heb net even op DUWO gekeken en zie inderdaad ook dat er een verschil is tussen zelfstandige en onzelfstandige woningen (verschil ook even opgezocht) en dat prijsverschil is ook best fors :o
Ik ben onlangs overigens naar mijn decaan geweest en hij raadde ook DUWO en kamernet aan. En netwerken haha, maar die moet ik dan eerst zien te creëren ;)

De studie(s) die ik overweeg worden beide gewoon in Leiden aangeboden :)

Maximus91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 20:30

leuke vraag, heel interessant om alles te lezen...

Zelf wil ik ook graag terug naar Den Haag (ik heb er samengewoond, maar na relatiebreuk noodlottig weer terug bij mn moeder in Groningen gaan wonen, maar ik wil heel graag terug) en zit er ook aan te denken om er eerst het studentenleven in te gaan! en een 21+ test te doen als dat nog gedaan wordt...

Voor mij is het alleen zo dat veel studentenkamers verhuurders geen huisdieren tolereren... en ik ga nergens heen zonder mn hondje, voor mn konijn kan ik nog wel wat regelen, maar mn hond hou ik bij me no matter what. <3 <3 <3

misschien wat onhandig, maar ik moet echt weer de deur uit.. iemand ideeen over verhuizen met een teckel/jackrussel??

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 11:05

Hoi ik geef dit topic even een schopje.
Op dit moment ben ik hard op zoek naar een kamer in Leiden. Helaas kom ik niet uit de beurt en reis ik meerdere dagen per week op en neer naar Leiden naar hospiteer avonden. Vaak krijg ik het antwoord dat ik het niet ben geworden. Zijn er toevallig nog bokkers met een kamer tip in Leiden?