Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Ik heb gewoon een vast contract voor onbepaalde tijd, maar zonder een vastgesteld aantal uren. Er staat in dat de werkgever me kan oproepen en dat ik dan moet komen.
eilleen333 schreef:Naja, als alles gaat zoals ze gepland hebben verdwijnt het avond werk. Of ik moet dan 1,5 uur reizen (enkele reis met auto, maar die heb ik niet), of overdag werken (kan niet ivm school).
Dus als alles voor heb goed gaat hebben ze geen werk op de tijden en locatie waarvoor ik nu in dienst ben.
Ik heb voor de zekerheid ook een bericht gestuurd naar het juridisch loket, en ik wacht nog op antwoord.
bigone schreef:Ts, is het lenen van de duo nog een optie mocht je een aantal maanden te weinig hebben??
eilleen333 schreef:Vorige week gesprek gehad en de opties besproken. Deze zouden worden doorgegeven aan iemand van personeelszaken en ze zouden mij daarover bellen.
Dat is niet gebeurd en vandaag via via na weer aandringen te horen gekregen dat mijn werkgever niet van plan is een vergoeding te betalen omdat ik met mijn nul-uren contract buiten de regeling van een transitievergoeding zou vallen. Enige optie die zij voor mij hebben is zoveel mogelijk mee naar het nieuwe pand, á minimaal 6 uur reizen per werkdag ipv 10 minuten fietsen (en dan moet ik daar ook eerder weg omdat ik anders niet thuiskom).
Dus Tsja... na 9 jaar je rooster aanpassen aan je werkgever krijg je dit...
ga zo maar weer naar het werk. Er is iemand ziek, dus pak ik een 6e werkdag deze week. Nu spijt van dat ik dat heb toegezegd