Leuk werk 18 jaar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Flowery

Re: Leuk werk 18 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 21:45

Ik heb op mijn 18e als kassa/servicebalie medewerker gewerkt bij een meubel/huisinrichting winkel (ik weet even geen betere omschrijving :+ ) en dat vond ik enorm leuk werk!

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-16 22:23

Flowery schreef:
Ik heb op mijn 18e als kassa/servicebalie medewerker gewerkt bij een meubel/huisinrichting winkel (ik weet even geen betere omschrijving :+ ) en dat vond ik enorm leuk werk!

Goede tip! Ik heb het op mijn lijstje gezet bij ronde 2 :')

jooproo

Re: Leuk werk 18 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 22:30

Verzorgingshuizen zijn ook regelmatig opzoek naar mensen in het weekend. Moet je wel liggen natuurlijk ;)

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-16 22:33

jooproo schreef:
Verzorgingshuizen zijn ook regelmatig opzoek naar mensen in het weekend. Moet je wel liggen natuurlijk ;)

Heb dit inderdaad overwogen maar ligt me niet echt... ik heb dan meer gevoel op het gebied van kinderen bijvoorbeeld

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 22:38

Ik heb 2 jaar gewerkt bij een slager, die mensen waren echt zo gek als een deur, suuupergezellig team! Maar wel ontzettend hard werken. Daarna heb ik 2 jaar bij een bakker gewerkt. Werk al een stuk minder intensief, maar ook een hecht team. Toen was ik eigenlijk wel klaar met het constante schoonmaken e.d. dus ben ik bij een paardensportwinkel gaan werken en inmiddels werk ik ook bij de sportschool hier in de buurt als baliemedewerker :D. Ik vind het ontzettend leuk, en door constant alert te zijn op welke banen er hier in de buurt beschikbaar waren heb ik baantjes gevonden die met mijn interesses overeen kwamen! In mijn ervaring zijn in lokale bedrijven de meest hechte teams, wat ik ook het leukste werken vind :)