Hoe lang bezig met school diergeneeskunde Utrecht/Gent

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 14:40

kimmylhh schreef:
hafjelinger schreef:
Hoi TS, ik zit momenteel in mijn derde jaar van de bachelor in Utrecht :)
Ik heb het echt geweldig naar mijn zin! De roosters verschillen van dag tot dag, dus over de belasting kan ik je niet echt iets concreets vertellen, maar eigenlijk ben je gewoon van 's ochtends tot 's avonds laat bezig met je studie.
Over je paardje gesproken: Ik moet 2 uur heen en 2 uur terug reizen, en train 2 paarden, waarvan een voor de wedstrijdsport. Ik heb al mijn vakken in één keer gehaald en niet met de minste cijfers, dus waar een wil is, is een weg ;)
Uiteraard komt dit niet aanwaaien. Ik moet er onwijs hard voor werken allemaal, doe ook veel in de trein en maak lange dagen (elke dag om 6 uur op ;) ). Daarbij werk ik nog op een melkveebedrijf in het weekend, die ook druk zijn omdat ik dan nog aan school werk. Wanneer het echt druk is, worden de paarden door andere mensen gelongeerd :)

Mocht je nog vragen hebben, ik beantwoord ze graag voor je :)

Bedankt voor je reactie! Ga je dan elke dag naar de paarden toe of alleen in het weekend?

Dat ligt er aan hoe de week eruit ziet. Ik maak in het weekend een schema voor de komende week en kijk dan welke dagen ik kan trainen :) Dus helaas niet elke dag, maar zo'n 5 keer per week ongeveer