Salaris Management Assistente

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Re: Salaris Management Assistente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 17:35

Die jij beschrijft een paar posts hierboven :)

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 17:54

Vaak zit er wel degelijk een verschil tussen een management assistente en secretaresse.

Soms is het inderdaad welke naam je aan het beestje geeft maar ik zie duidelijk wel onderscheid in deze rollen.

2000 - 2100 zou mooi zijn. Met name omdat je jezelf al bewezen hebt! Ze weten waarvoor ze kiezen.

Maar euh, wat ga je met je studie doen? Is deze baan tijdelijk?

irisssssje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-16 19:44

Dimple schreef:
Vaak zit er wel degelijk een verschil tussen een management assistente en secretaresse.

Soms is het inderdaad welke naam je aan het beestje geeft maar ik zie duidelijk wel onderscheid in deze rollen.

2000 - 2100 zou mooi zijn. Met name omdat je jezelf al bewezen hebt! Ze weten waarvoor ze kiezen.

Maar euh, wat ga je met je studie doen? Is deze baan tijdelijk?

De intentie is om deze baan te houden! :)
Ik vind Psychologie ook een super interessant vakgebied, maar heb echt een beetje mijn hart verloren aan het bouwbedrijf en werk hier met super veel plezier. Toen ze me vroegen voor deze functie hebben we het er ook veel over gehad omdat zij niet willen dat ik na mijn studie opstap. Ik heb er toen goed over nagedacht en ervoor gekozen om wel mijn studie af te maken zodat ik mijn papiertje heb (ga ook nog een Master doen), maar wel met de intentie om deze functie voor langere tijd te gaan vervullen.

Edit: en in een bedrijf met 125 man komt Psychologie soms best goed van pas hoor, haha :D :D

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:02

verootjoo schreef:
Die jij beschrijft een paar posts hierboven :)

Ja daar reageerde ik ook op toen ik het over mbo niveau had.

Ts, veel succes met de onderhandelingen. Ik zou je baas met een voorstel laten komen waarop jij kunt reageren.

koeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:24

Wat een bescheiden meisjes hier allemaal ;)
bigone schreef:
Een goede management assistent is goud waard voor de managers.
Helemaal mee eens en dat zou ik als ik TS was ook passend gehonoreerd willen zien.

Gezien je salaris nu, de CAO schalen en je werkzaamheden zou ik met een bedrag van € 2.500 of € 2.600 in mijn achterhoofd het gesprek ingaan. Naar beneden bijstellen is aanzienlijk makkelijker dan naar boven :D Ik zou ook duidelijkheid willen over de verdere ontwikkeling van het salaris, zodat je niet in schaal 3 blijft hangen of zo.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 21:06

koeke schreef:
Wat een bescheiden meisjes hier allemaal ;)
bigone schreef:
Een goede management assistent is goud waard voor de managers.
Helemaal mee eens en dat zou ik als ik TS was ook passend gehonoreerd willen zien.

Gezien je salaris nu, de CAO schalen en je werkzaamheden zou ik met een bedrag van € 2.500 of € 2.600 in mijn achterhoofd het gesprek ingaan. Naar beneden bijstellen is aanzienlijk makkelijker dan naar boven :D Ik zou ook duidelijkheid willen over de verdere ontwikkeling van het salaris, zodat je niet in schaal 3 blijft hangen of zo.

Ja sowieso! Het klopt wat iedereen hier zegt over geen ervaring hebben, maar er zijn een aantal aspecten die ook van belang zijn en in jouw voordeel werken qua salaris:

- Ze willen graag jou want je bent bewezen betrouwbaar voor ze
- Daardoor besparen ze ook een sollicitatieprocedure
- Je gaat waarschijnlijk onderhandelen: Zoals koeke ook aangeeft: Naar beneden bijschalen kan altijd, naar boven is erg lastig
- Je startsalaris is van belang voor je "uiteindelijke" salaris. Vanaf dat bedrag ga je procentueel omhoog. Een verschil € 200,- op maandelijkse basis in je startsalaris kan na een aantal jaar al een behoorlijk verschil maken.
- Tevens zal elk bedrijf waar je hierna eventueel nog zou kunnen gaan werken, informeren naar het salaris van dit huidige bedrijf en daar het salaris dat zij je bieden deels op baseren.

Goede redenen om niet te bescheiden te zijn lijkt mij :) Succes maandag

irisssssje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-16 09:41

M'n loongesprek is verplaatst naar 17 oktober omdat er nog geen compleet functieprofiel van mijn functie is. Ze zijn hier nu mee bezig en vragen dan een proforma op bij onze loonverwerker.

Leuk om te zien hoe de meningen hier verschillen. Naar aanleiding van jullie ideeën is het denk ik redelijk om tevreden te zijn met een bedrag tussen de €2000,- en €2200,-. Maar ik ga gewoon afwachten waar mijn werkgever mee komt.

Ik ben benieuwd :-) zal het tegen die tijd nog wel laten weten!