Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NinetyFour schreef:Leuk idee! Ik denk dat ik het wel zou kopen. Onze jonge paarden en fokmerries staan ook in de winter dag en nacht buiten. 's Ochtends en 's avonds krijgen ze dan twee kruiwagens vol met kuil en omdat die kruiwagens zo vol zijn valt daar onderweg regelmatig wat vanaf. We doen er nu een touw overheen. Dat werkt ook prima, maar jullie hoes lijkt me een stuk makkelijker in gebruik.
Ik zie nu dat jullie hem ook al echt gemaakt hebben. Zal zeker eventjes kijken of het ook iets voor ons is
als ik dan ga lopen valt er nog weleens iets uit en als het waait waait het vlas erg makkelijk weg. Dit zou dus de ideale oplossing zijn 
quintenvo schreef:Ik vind het een goed idee! Waar ik werk ligt er vlas in de stallen. Als ik de stallen uitmest doe ik de kruiwagen zo vol mogelijkals ik dan ga lopen valt er nog weleens iets uit en als het waait waait het vlas erg makkelijk weg. Dit zou dus de ideale oplossing zijn
Het moet niet te duur zijn, anders zijn er veel mensen incl. ik die dan gewoon zelf iets goedkopere gaan verzinnen