Mag een werkgever dit vragen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oehlala

Re: Mag een werkgever dit vragen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 09:12

De werkgever mag dat van jouw vragen ja, omdat dat met de inhoud van de opleiding niets van doen heeft. Dit is een overeenkomst tussen jouw en jouw werkgever.
Ik zou wel zoals hierboven al gezegd is, een dossier opbouwen, en je leidinggevende goed op de hoogte houden. De werkgever kan namelijk wel beslissen om iets tegen het opleidingsinstituut te ondernemen, of minder te betalen en dat gaat beter met een goed opgebouwd dossier.

Neemt natuurlijk niet weg dat het waarschijnlijk niet echt motiveert om er iedere keer heen te gaan, als de opleiding te wensen over laat.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 09:12

stefje schreef:
Doe dossiervorming: noteer nauwkeurig op welke dag je welke storing in je opleiding ervaart, en spreek met je leidinggevende af dat je dit bijv. wekelijks aan hem/haar opstuurt/geeft. Probeer daarin ook zoveel mogelijk aan te geven wat de storing jouw benadeelt op dat moment.

dit dus :)

En schrijf ook zakelijk, een k*topleiding is heel begrijpelijk maar niet helder wat er nou precies zo k*t aan is.
Doe liever:
'les op die datum mistte een oefenpop, waardoor de theorie niet in de praktijk getest kon worden op een veilige manier.'

koetjeboe

Re: Mag een werkgever dit vragen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-16 09:53

Ze zijn volledig op de hoogte van alles. Er is een team leider die alle klachten ontvangt van het deel van de organisatie waar ik werk. En die doet er ook echt wel wat mee. Die zegt ook alle klachten blijven mailen. Maar iemand boven haar gaat weer daadwerkelijk over de opleiding.

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-16 09:58

Furrow schreef:
Maar dan waren er al problemen en wist je de reputatie van de school?

Ik zou inderdaad blijven overleggen en ik hoop dat het beter gaat worden. Als het enig comfort geeft ik heb minimaal praktijkles gehad en misschien 2 poppen in mijn opleiding gezien en ik ben een zeer goede verpleegkundige.

Nou ik ben in mei begonnen en toen begonnen ook gelijk de problemen.
Bijv je moet al naar les moet al opdrachten maken. maar een dag voor de les ontving je de boeken pas.
Of ze wijzigde in eens je school dag naar een dag dat ik gewoon moet werken. We zijn daar over gaan klagen. en aan de hand daarvan zijn ze in de zomer vakantie gaan reorganiseren en nu begint eigenlijk de hele opleiding weer van voor af aan.