Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
we gaan zo eten, ik lust nu wel wat
Caesar schreef:@bettyvn; hier zorgt het bedrijf zelf voor avondeten. Rijden gewoon rond met wagentje om eten te brengen. Ideaal geregeld. Waarom zou een boer dat moeten doen? Hij huurt ze in maar hij is hun baas niet.
Toen wij net verkering hadden, had ik er meer moeite mee dan nu. Ik ben het gewend, het is een way of life. Caesar schreef:@bettyvn; hier zorgt het bedrijf zelf voor avondeten. Rijden gewoon rond met wagentje om eten te brengen. Ideaal geregeld. Waarom zou een boer dat moeten doen? Hij huurt ze in maar hij is hun baas niet.
wortel115 schreef:Mijn man heeft een jaar of 10 op de hakselaar gereden tijdens de mais. Ik vond het zelf meevallen zeker omdat ik vaak in het weekend een paar uur mee reed. Dat werd wat lastiger toen we een kindje kregen maar wel te overleven.
Hier in Australie is helaas geen mais. Wel moet er ongeveer 6000 ha geoogst worden. Dit word in 3-4 weken gedaan. De helft van de tijd is dat ok want dan is het aan huis en andere helft is op de andere locatie ong 40km verderop. Dan blijft hij vaak daar slapen in een van de lege huizen die bij de boerderij horen dan voel ik me wel eens eenzaam.