Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Misschien dat het als VWO extra vak nog lukt!!
)
. deksel schreef:Ik ga er van uit dat ik echt een heel naar rooster heb, mijn school kennende.
Ik zie echt heel erg tegen school op XD.
@Iejoor
Kan jij nog extra vakken kiezen oid?
du daar maak ik me geen zorgen over. al heb je bij ons in de bovenbouw wel heul veel tussenuren vaak, dat is minder
)
)
)
Doedatje schreef:Ik heb echt een vreselijk rooster alleen de vrijdag en de dinsdag is leuk.
Ma: 1 Du (8.15 beginnen)
2 tussenuur
3 mentoruur
4 lo
5 wis A
6 eco
7 bio (16.15 vrij)
Di: 2 en (9.15)
3 bio
4 ne
5 gs(14.00 vrij)
Wo: 1 eco
2 en
3 ne
4&5 tussenuuren)
6 du (15.00 vrij)
Do: 1 du
2 tussenuur
3 gs
4 ne
5 maat
6 ckv
7 eco
Vrij: 2 bio
3 wi
4 maat
5 men
6 en
Verschrikkelijk rooster, veel tussenuren maar bij de vwo klassen is het nog erger dan bij mij dus gelukkig doe ik havo
Sorry voor het lange bericht!
Caroline52 schreef:Ik moet komend jaar met de 4h jaargang naar de Ardennen 4 dagen ook zonder telefoon ... Dan gaan we kanoën enzo je zult begrijpen dat ik met mijn anti modellen postuur en moeite met vrienden krijgen en bezorgd zijn over mijn paard daar heel erg tegenop zie... We gaan dacht ik ook bergbeklimmen maar ik heb hardstike hoogte vrees
Gaat lekker
. Wij gaan met de h4 jaargang naar londen
en ook in dat reuzenrad brrr. Ik ken maar 2 meisjes uit h4 en we gaan de 2e week na de vakantie al naar londen dus ik ben bang dat ik daar 5 dagen helemaal alleen ben maar het komt vast wel goed

Doedatje schreef:Hebben jullie ook een pony/paard, verzorg/lease pony/paard of iets anders?.
. Foto uploaden gaat niet via mn mobiel, yay.
. Ik ga ook naar Londen, in Oktober.