Ahh Desirée
Wel lekker nog twee weken! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wel lekker nog twee weken!
Vorig jaar FCE examen gedaan en begin 5e ga ik CAE doen. De manier van lesgeven bevalt mij heel erg!
wat heeft hij?
Ik heb daarbij WisB, Duits, M&O en ook IB (International Baccalaureate, de eerste 3 jaar waren tto). IB wordt trouwens ingeruild voor het vak Engels dus heb ik misschien 1 of 2 lessen per week meer, valt mee dus. Ik heb vorig jaar mijn Cambridge FCE examen al gehaald, en in VWO6 hopelijk mijn Oxford-certificaat.Reusje_xx schreef:Hoi! Ik kom ook graag meepraten! Ik ben Ilse, 16 jaar met een N&G profielIk heb daarbij WisB, Duits, M&O en ook IB (International Baccalaureate, de eerste 3 jaar waren tto). IB wordt trouwens ingeruild voor het vak Engels dus heb ik misschien 1 of 2 lessen per week meer, valt mee dus. Ik heb vorig jaar mijn Cambridge FCE examen al gehaald, en in VWO6 hopelijk mijn Oxford-certificaat.
Ik woon in Brabant, dus mijn eerste schooldag is pas 6 september. Ik heb echt totaal geen zin, want het einde van vorig jaar in een flinke dip geëindigd en zie nu al op tegen de stress.
Mijn vrije tijd besteed ik met mijn leasepony Chanel en sinds kort fotografeer ik. Ook ben ik druk bezig met voorbereidingen mijn YouTubekanaal!

Dit jaar ga ik vanaf het beginvan het jaar 2 dagen per week naar de begeleiding. Verder doe ik een thuisopleiding Spaans bij LOI, verzorg ik drie paardjes genaamd Simcha, Stoffel en Rosenna, werk ik in een pizzeria, ga ik veel naar de sportschool en doe ik aan kickboksen. 
wat betekent GSA?
.
.
) 
Ik heb een hele lieve (oude) verzorgpony genaamd Romy waar ik heel dankbaar voor ben. Op school heb ik het profiel EM, met Frans, Duits en AK en ik doe TTO
.
Dit jaar zou ik graag actief mee willen praten!

(en ja, reizen, maar kun je dat een hobby noemen?
)
. Ik heb echt geen idee wat voor studie ik wil gaan doen, heb wel dingen die me opzich wel interessant lijken, maar ach ik heb nog tijd zat om het te verzinnen. Succes met afstrepen
. Pabo kan toch wel op universiteit niveau? Of heeft het dan een andere naam? 
Vooral tijdens het hardlopen met oortjes
Ik ga graag ook graag naar concerten.