Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Blijheid schreef:_xDyan schreef:Moet ik inderdaad nog even vragen, maar vind dit zo moeilijk, straks vinden ze het vervelend dat ik dit vraag
Natuurlijk vinden ze dat niet vervelendZij hebben ook veel liever een fitte stagiaire dan dat je er doodop aankomt door een lange reistijd, ze willen vast met je meedenken
Nymeria schreef:Heb je inderdaad eigen vervoer? Ik woon in Culemborg en heb misschien wel een mogelijkheid voor je. Vanaf hier is het maar een half uurtje met de auto..

natuurlijk wel kostgeld maar dat zou minder zijn dan huur.
davinci2412 schreef:Ik reis dagelijks ander half uur met het openbaar vervoer naar school. Het is goed te doen vind ik
WendyLotte schreef:Paardenmelkerij, ik dacht in dreumel. Wat ik me wel afvraag is of je daar fatsoenlijk van dorp naar dorp kan komen qua openbaar vervoer op tijden dat jij het nodig hebt.
Anders wordt het toch fietsen en dan moet je niet te ver weg van je stage zijn.
Hebben ze daar zelf niks voor je ?
LindyH schreef:Hebben je ouders (of andere familie) geen caravan die je op stage of op een andere boerderij neer kunt zetten?
Gastgezinnen zijn helemaal niet zo wijdverbreid (een onbekende in huis nemen kost nogal wat, ook aan privacy), datgene wat het dichtstbij komt is een B&B (bed én eten), maar die zijn ook niet goedkoop.
boven-leeuwen ligt langs de gouden ham en dat is echt vergeven van de campings. Wellicht kun je daar iets mee. Ik hang morgen je briefje iig op!