Maureen_M schreef:Maar waarom persee een macbook?
Mbo scholen werken altijd met windows dus dat betekend dat je ook nog eens windows moet laten installeren op je macbook en hier zit bij de legale versie ook nog een flink prijskaartje aan vast!!!
...
Heb overigens ook vaker gehoord dat macbook dat soort programma's niet kan dragen. Dus dat is 1500 voor niks
...
Sorry maar wat een bullshit
. Ik volg de MBO opleiding Interaction design en iedereen wordt aangeraden een Mac te nemen. Loopt nooit vast en is zéker zijn prijs waard. MBO's werken niet 'allemaal' met windows, ik heb geen idee wie je dat verteld heeft maar diegene is zeker bij 1 opleiding geweest. Ik heb nu een 13" retina en hiervoor een 13" macbook, neem nooit meer Windows. Die lopen namelijk 1000 x vaker vast tenzij je een bijna net zo dure neemt. Mac is nou eenmaal fijner in dit vak.
ts: kijk eens op slim.nl of studentencampus, daar kun je flinke kortingen krijgen!

niet zo aangebrand doen joh haha
.
Wow... Gewoon wow, wat is er mis met ouderwets werken en sparen voor iets wat je wilt...
. Mijn zus had een hele leuke stage die ze zonder rijbewijs ook nooit had gekregen