Ik heb gelukkig ook echt alles afgerond, alleen nog een GO op het onderwerp voor mijn scriptie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Laatste weekje vrij dus. Lien_ schreef:Spannend! Wanneer weet je het?
Ik heb sinds 10 mei al vakantie, maar vanaf half juli tot september ga ik werken aan een natuurkundig onderzoeksinstituut in Hamburg. Wat ervaring en contacten opdoen, kan van pas komen aangezien ik na mijn afstuderen graag zou willen promoverenLaatste weekje vrij dus.
Lien_ schreef:Spannend! Ik duim voor je. Ik wil graag iets in hoge energie fysica, maar het hangt ook een beetje af van waar posities in beschikbaar zijn. Anders computersimulaties in statistische fysica, daar hebben ze wat meer geld voor meestal
. Maar dat wist ik al. Heb ook gewoon 4 dagen stage ernaast, dus zal best even wennen zijn. Maar heb er enorm zin in!
. Elke dag stage geen idee welke tijden nog
ach ja ik heb zelf voor deze minor gekozen
ik ga dierenarts assistent paraveterinair doen in 1,5 jaar via capabel.
Gewoon 4 volle dagen in de week. Tweede module is gelukkig kortere dagen. Vanaf januari moet ik stage lopen! 
Maar daarnaast heb ik natuurlijk mijn onderzoeksthesis a 25 ECTS wat gewoon het hele jaar door moet. Heb vanochtend de tijdlijn in m'n agenda geschreven, begin april moet het klaar zijn, brrr
. Om 7 uur gaat mijn trein.