--
Mirranda: Het verloop klinkt precies als mijn aura! Bij mij volgt ook niet altijd hoofdpijn.
Sammie: Jij bent met jouw reactie precies de reden waarom ik dit project gestart ben

Barron: Het is ook ontzettend lastig het te omschrijven. Je zoekt naar metaforen, vage omschrijvingen. Daarom probeer ik het in een animatie zichtbaar te maken om het te kunnen laten zien. Echter de aura omvat meer dingen dan het visuele beeld (o.a. het gevoel dat je van de wereld bent en doffe gevoel in ledematen heb ik ook gehad). Deze aspecten van de aura kunnen wel in woorden omschreven worden, die ik in de animatie neerzet. Naar dat je de aanval als angstig ervaart, daar heb ik geen last van. Het is voor mij gerustellend dat ik niet de enige ben en weet dat het binnen 30/45 minuten weer verdwijnt. Tot nu toe zijn alle aanvallen overgegaan.
Minke_: Gelukkig heb je er geen last meer van! Kan je iets meer uitleg geven over hoe het schoof als een blaadje?
elenaMM77: Super fijn dat je ondanks het gruwelijke plaatje de tijd heb genomen om antwoord te geven op mijn vraag. Ik kan een goede voorstelling maken van je omschrijving.
robbie88: Ondanks dat ik je getriggert hebt (sorry!!), zie je tijdens het geflikker ook felle kleuren?
xApple: Die druppel, flikkert die dan ook? Of is het echt een wazige/onscherpe vlek?
LadyMadonna: Flikkert het dan ook aan de zijkanten? Ik kan er overigens ook wel slecht naar kijken, maar heb ondertussen mijn ogen flink getraind om er naar te moeten kijken. Waar ik eerst na een kwartier mega hoofdpijn kreeg, gebeurd dat nu niet meer

Katja: Jij en xApple ervaren dus een beetje hetzelfde. Het water flikkert niet? Is het te omschrijven als een deel van je zicht die onscherp is, net als de wazige achtergrond met bomen van een portretfoto van bijvoorbeeld een paard? Als de scherpstelling verkeerd is, dus de achtergrond scherp is en het paardenhoofd wazig met golvende vormen als water?
Speedster: Klinkt qua verloop precies als mijn aura