[ENQ] ontbijt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dorine92

Re: [ENQ] ontbijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 05:25

Ik ben gestopt omdat die merknamen me niks zeggen. Kende er maar 3. En ik ben niet zo'n type die denkt dat het eten gezond is als er in de naam iets met healthy of natural oid zit dus gokken gaat niet

Firefly4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 06:44

hier ook afgehaakt, liep ook vast op de vraag met het sorteren van soorten in de keuze. Pakte geen enkele combinatie.

Ook vind ik het erg beknopt, ik eet havermout en koop gewoon een goedkoop merk, overige producten haal ik niet en weet dus ook niet alles van de merknamen.
Grootste deel ken ik niet eens.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 08:05

Ik wil wel invullen maar bij de keuze van wat je het belangrijkste vind kan ik geen volgorde kiezen. Hij vuld zelf van boven naar beneden 1 tm 7 in en ik kan daar niets aan wisselen. Terwijl ik verpakking en merk totaal onbelangrijk vind.

Of doe ik iets fout?

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 08:16

Je moet de blokjes verplaatsen/verschuiven, Karuna. Dan werkte hij bij mij wel ;)

Ik heb echt totaal geen kennis van ontbijtproducten. Ik ken maar één merk (uit mijn hoofd, ik kan niet zomaar merken ophoesten), en dat is wat ik zelf meestal eet.
Ik had moeite met de enquete invullen. Welke merken gaan hiermee samen, bijvoorbeeld. Ehm, wat? Die verpakking zag eruit als een soort slechte marketingstruc om fitgirls te verleiden voor iets wat 'goed voor je is' maar hoogstwaarschijnlijk vol met suiker zit. Hoe weet ik nou waar zoiets goed mee samen gaat?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 08:19

Ik kan verschuiven maar dan blijven ze wel staan op de plek. Doe het ipad dan kennelijk iets niet goed.

He he gelukt iets langer vasthouden en toen zag ik dat de volgorde van de tekst veranderen en niet de cijfertjes, :')

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-16 08:48

Bedankt iedereen die hem ingevuld heeft alvast en natuurlijk ook degenen die het geprobeerd hebben. :))

Helaas ben ik zelf niet technisch genoeg om bepaalde problemen qua vastlopen op te lossen!

Ik snap dat sommigen het een lastige enquete vinden, maar we hebben hele gerichte informatie nodig en dus staan er een aantal hele gerichte vragen in, die voor veel mensen niet relevant voelen. Toch hebben we ook juist heel veel aan de antwoorden van de mensen die juist gewoon maar wat doen! Maar daar kan ik nu nog niet te veel info over geven ivm beïnvloeding van antwoorden :P

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 15:50

Ik vond het apart dat ik de optie niks bijbetalen niet kon kiezen. Ik wil niet meer dan het genoemde bedrag spenderen. Toen maar 0,01 cent gekozen zodat ik hem af kon sluiten.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 16:10

Ik ga inderdaad mee in al het bovenstaande. Ook vind ik het raar dat je op hoe gezond je een merk vind moet selecteren, terwijl dat natuurlijk per product verschillend is. Ik eet zelf kellogs natural zonder ook maar iets er bij, maar als je die chocolade schelpjes met dat aapje erop (lekker duidelijk maargoed) koopt/eet is dat natuurlijk veel ongezonder.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 16:28

SusanH schreef:
Ik vond het apart dat ik de optie niks bijbetalen niet kon kiezen. Ik wil niet meer dan het genoemde bedrag spenderen. Toen maar 0,01 cent gekozen zodat ik hem af kon sluiten.
Dat heb ik ook gedaan.

Ik vond het best lastig en veelgevraagd wat betreft het sorteren.

Ik weet dat er vaak geclaimed wordt dat iets gezond is en heb juist de neiging om pakken die schreeuwen dat de inhoud gezond is, te laten staan. Zeker al ze duurder zijn dan wat ik normaal vind.

Ik moet dan altijd denken aan lollies. Dan kun je met grote letters erop zetten dat dat het volkomen vetvrij is , om het gezond te laten lijken, maar het bestaat gewoon voornamelijk it suiker, geur-, kleur- en smaakstoffen...

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 19:35

Ook ik krijg de melding:
Please assign at least Welke van de onderstaande merken kan het beste gecombineerd worden met het product hierboven? choice(s) to each group.

Ben er dus ook mee gestopt. Vind het geen goede enquete, aangezien ik ook maar 3 merken kende. Denk dat je weinig bruikbare informatie gaan krijgen zo.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 19:40

Ik ben tot de "selecteer (merk ontbijtgranen) op mate van gezondheid" gekomen

Ik keur geen producten op gezond/ongezond, gaat het je om suiker, kcal, micronutriënten? Dat zijn allemaal verschillende vormen van gezond, er is niet één definitie van gezond en dus kan ik daar merken ook niet op rangschikken.