troi schreef:Waarom ga je niet solliciteren in een mooie omgeving? Solliciteren vanuit een baan is altijd gunstiger en zelfs als ze je willen aannemen hoef je de baan niet te accepteren als je geen goed gevoel bij het team hebt.
Dit wil ik ook zeker wel doen, alleen zijn er amper banen om op te solliciteren. En een andere baan moet wel echt net zo leuk zijn als mijn huidige wil ik hier weggaan..
Meert schreef:Mijn traject was een tijd Gouda-Wageningen en mij is dat altijd heel erg meegevallen. Mijn ervaring is dat het rond Gouda en Utrecht meestal wat drukker is. Maar als je in Gouda werkt kan je ook bij Reeuwijk de A12 op en af gaan, en je kan bijvoorbeeld ook De Meern-Gouda via Montfoort/Haastrecht binnendoor rijden.
Ben blij om ook 1 positieve reactie te zien over dit traject
Inderdaad kan het deels binnendoor, al kom je niet onder het beginstuk van Utrecht tot aan de Meern uit.
xkimmx schreef:Maar bos heb je toch vast wel dichterbij? Ik woon naast Den Haag, randje Westland en heb hier veel bossen en duinen, en toch zit ik zo op de snelweg en in de stad! Gouda is dan ook niet extreem ver vanaf hier!

Deze regio trekt mij echt niet, en hier zou ik dan dus ook niet heen willen..
Mijn zus woont in de regio voorbij Utrecht. Denk dat ik daar binnenkort gewoon eens een weekje ga logeren om te kijken hoe het is om dit stuk te rijden met mijn werktijden. Wie weet ben ik dan meteen genezen van dit idee