[ENQ] Mannen kijken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:37

Goof schreef:
Captain schreef:
Done.. wel een beetje disturbing dat de meest knappe mannen een baby vasthielden maar ik heb niks met baby's en word daar ook niet warm of koud van.. dus wist niet zo goed wat ik dan in moest vullen want dat maakte het voor mij weer minder aantrekkelijk. :+

Idem. Zaten best een paar mooie mannen tussen, maar baby's zijn zo'n afknapper dat ik de mannen echt een 1 of een 2 heb gegeven. :+

Ja ik ook, baby=laagste score. Vind dat zo vreselijk onaantrekkelijk :=

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:38

Ingevuld! Ben benieuwd wat je hier straks uithaalt

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 13:39

goldenarrow schreef:
Ingevuld :)

Bij eentje stond er een pijl terwijl ik die man eronder veeeeel knapper vond :))

:j ik weet gelijk welke je bedoeld, daar was discussie over wie de pijl 'kreeg' haha.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:39

Sees schreef:
Ik vond 98% van de mannen onaantrekkelijk :D.

:j Ik ook.
Komt volgens mij ook een beetje dat ik een enorme sexuele voorkeur aan vrouwen heb. :')

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:40

Ik ook ingevuld. Heb echt alleen naar de mannen gekeken. Wat er omheen gebeurt nauwelijks op gelet.

Edit: voor mij was er ook geeneen bij waarvan ik dacht WAUW!

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:41

maava schreef:
Sees schreef:
Ik vond 98% van de mannen onaantrekkelijk :D.

:j Ik ook.
Komt volgens mij ook een beetje dat ik een enorme sexuele voorkeur aan vrouwen heb. :')

_O- ja dat kàn er wel mee te maken hebben ja (vond een paar vrouwen op de foto overigens wel tig keer aantrekkelijker dan de mannen :D)

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:46

Ingevuld :)

ClaudiaHS schreef:
Ik ook ingevuld. Heb echt alleen naar de mannen gekeken. Wat er omheen gebeurt nauwelijks op gelet.

Edit: voor mij was er ook geeneen bij waarvan ik dacht WAUW!

En dit inderdaad! :j

Erin_89

Re: [ENQ] Mannen kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:52

Ik heb hem ook ingevuld :)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:00

Mars schreef:

Maar dat er toevallig een baby op de foto staat, verandert toch niets aan zijn uiterlijk?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:02

Qimm schreef:
Mars schreef:

Maar dat er toevallig een baby op de foto staat, verandert toch niets aan zijn uiterlijk?

De vraag was hoe aantrekkelijk je iemand vindt.
Een man kan nog zo goddelijk lekker zijn; als hij een kind heeft vind ik hem (helaas) totaal niet aantrekkelijk.

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:03

Als hij de baby thuis laat, mag hij best een beschuitje komen eten :D Stuur ik mijn kinderen en echtgenoot ook uit logeren :Y)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:03

Wat een grappige enquete :D
Ik ben ook benieuwd naar de uitkomst!

Heb totaal niet gekeken naar wie erbij stond eigenlijk, puur naar het gezicht van de man, maar geen enkele de hoogste score gegeven.. De laagste score ook maar een keertje hoeven aanklikken, de meeste vond ik erg gemiddeld :+

In het echt vind ik een baby ook een enorme afknapper :=

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:12

Goof schreef:
Een man kan nog zo goddelijk lekker zijn; als hij een kind heeft vind ik hem (helaas) totaal niet aantrekkelijk.

Daar gaat dit onderzoek ook naar volgens mij..

dit is niet een enquette van TS zelf.. ben m vaker tegengekomen..

overigens is de uitkomst normaal gesproken dat een zelfde type man met baby juist aantrekkelijker wordt voor de 25+ vrouw.. Die wil namelijk geen feestbeest meer, maar een man die geschikt is als vader... De gespierde borst met baby, wordt juist weer minder aantrekkelijk..

Idem met een man die innig lijkt met een andere man, is minder aantrekkelijk dan hetzelfde soort man alleen op de foto..

Een man met een vrouw samen is bezet, en schijnt meer aantrekkelijk te worden omdat hij/zij bezet is. onbereikbare verboden vrucht idee.

OP is wel een beetje verwarrend.. want daar lijkt er gekeken te worden wat de gemiddelde bokker lekker vind.. Maar het onderzoek gaat niet om wie we lekker vinden.. maar vooral waarom we diegene lekker vinden haha.

Equiine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:14

Done! Ik ga mee met de anderen, die baby's halen de score meteen omlaag :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:16

elenaMM77 schreef:
Goof schreef:

overigens is de uitkomst normaal gesproken dat een zelfde type man met baby juist aantrekkelijker wordt voor de 25+ vrouw.. Die wil namelijk geen feestbeest meer, maar een man die geschikt is als vader... De gespierde borst met baby, wordt juist weer minder aantrekkelijk..

Idem met een man die innig lijkt met een andere man, is minder aantrekkelijk dan hetzelfde soort man alleen op de foto..

Een man met een vrouw samen is bezet, en schijnt meer aantrekkelijk te worden omdat hij/zij bezet is. onbereikbare verboden vrucht idee.

OP is wel een beetje verwarrend.. want daar lijkt er gekeken te worden wat de gemiddelde bokker lekker vind.. Maar het onderzoek gaat niet om wie we lekker vinden.. maar vooral waarom we diegene lekker vinden haha.

Interessant! Maar logisch ook.
Ik ben 30+ en voor mij zijn kinderen juist een vreselijke afknapper, maar bovenstaande klinkt logisch en zal voor veel mensen zeker kloppen ja.

Jammer dat dit niet een originele enquete is, ik vraag me af wat TS ermee wil dan.

Vavane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:17

Ingevuld!! Succes met je onderzoek :)

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:19

of het exact dezelfde was, weet ik niet Goof..
Maar ze circuleren met regelmaat in diverse varianten..
die met kinderen en man/man man/vrouw
ben ik denk ik een half jaartje geleden voor het laatst tegen gekomen..
Herkenbaar door het type foto's en de laatste pagina aan vragen, waarbij je ineens denkt: Heeee, kom op, moet je mijn pincode ook nog weten lol

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 14:20

elenaMM77 schreef:
Goof schreef:

Als we dat aangeven gaan mensen niet meer openminded de enquête invullen dus dan zijn onze resultaten niet meer betrouwbaar. Vandaar het verhaal in de op.
De enquête is trouwens wel van ons, er zijn inderdaad wel veel vergelijkbare onderzoeken gedaan. Die laatste pagina is trouwens voor ons juist erg belangrijk, daar kunnen wij ons door gaan onderscheiden van de voorgaande studies.

Mensen die dit bericht hebben gelezen voor het maken van de enquête worden ook verzocht de enquête niet meer in te vullen.

De rest trouwens ontzettend bedankt voor het invullen weer!

Qimm

Re: [ENQ] Mannen kijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:22

Ik heb me beperkt tot het kijken naar alleen de man en of hij nou met chick, baby of maat op de foto stond heb ik niet meegenomen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:26

Qimm schreef:
Mars schreef:

Nee, maar het gaat niet alleen over uiterlijk, het gaat over aantrekkelijk :P
En een vent+baby vind ik onaantrekkelijk :D Duw hem een puppy in zn handen en we hebben een ander verhaal :D

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:27

Ingevuld, maar ik merk wel dat ik veel 1 & 2tjes gebruikt heb... zitten niet veel types bij die mij aantrekken.. maar die ik eerder zou afstoten, als het puur om uiterlijk zou gaan..

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:31

Qimm schreef:
Ik heb me beperkt tot het kijken naar alleen de man en of hij nou met chick, baby of maat op de foto stond heb ik niet meegenomen

Ik heb ook niet naar de partner/baby gekeken.

Nergens de hoogste score gegeven. Ben te kritisch :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:32

Volgens mij ben ik een van de weinige die het geen zak uitmaakte dat er een andere vrouw of baby op de foto stond :+ Er zat er 1 bij die ik echt heel aantrekkelijk vond, en ja die had een baby vast :=

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:34

Leuke enquête om in te vullen :P

Ik vond ook geen 1 man die de hoogste score verdiende... bijna allemaal vond ik gewoon helemaal niks, en een paar die iets boven gemiddeld scoorden.

Nog een nieuwe enquête doen? :D :D :P

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:38

Ingevuld! Totaal alles wat er naast en bij stond genegeerd, al dacht ik wel op gegeven moment, jeetje alles wat enigszins onder attractive valt had een koter vast volgens mij :')

Heb wel geloof ik een keer of 2 de hoogte score gegeven. Tja heb nou eenmaal een heel duidelijk type en als die dan langskomt :9