Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Aulaantje_x schreef:Ik werk als teamleider verkoopafhandeling en planner bij een supermarkt en bij ons is het inderdaad zo dat er minimaal een maand van te voren SCHRIFTELIJK (en vaak ook mondeling) aangezegd moet worden dat het contract niet verlengd wordt. Na die datum zou je volgens de wet recht hebben op nog een verlenging/vast. Je laatste werkdag zou bij ons op 4 juni zijn, ik kan je op dat moment namelijk nog in het rooster zetten, daarna vervalt het.
Het is daarbij niet zo dat er door het hoofdkantoor bepaald wordt of er een vast contract wordt uitgedeeld, dit bepaalt de manager samen met de teamleiders. Natuurlijk is het aanbod van OT's (vaste contracten) op een gegeven moment wel op, dan moet je helaas soms goede medewerkers laten gaan.
Mocht je nog specifieke vragen hebben mag je me ook altijd een pb sturen
MissBambi schreef:Op welke datum heeft de laatste verlenging plaatsgevonden?
chaanttaall schreef:Zojuist heb ik een gesprek gehad met mijn leidinggevende en er is iets fout gegaan waardoor ik nu een vast contract heb gekregen. Ik heb afgesproken dat ik nog een maand werk en dan stop omdat ik een nieuwe baan heb
joyce_eddy schreef:chaanttaall schreef:Zojuist heb ik een gesprek gehad met mijn leidinggevende en er is iets fout gegaan waardoor ik nu een vast contract heb gekregen. Ik heb afgesproken dat ik nog een maand werk en dan stop omdat ik een nieuwe baan heb
Oef ik zou mooi voor dit vaste contract gaan... Die krijg je (bijna) nooit meer in je leven
joyce_eddy schreef:chaanttaall schreef:Zojuist heb ik een gesprek gehad met mijn leidinggevende en er is iets fout gegaan waardoor ik nu een vast contract heb gekregen. Ik heb afgesproken dat ik nog een maand werk en dan stop omdat ik een nieuwe baan heb
Oef ik zou mooi voor dit vaste contract gaan... Die krijg je (bijna) nooit meer in je leven