Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Joltsje schreef:Wat een spannende periode alles bij elkaar.
Ik denk dat het wel te combineren is, maar dat het wel zwaar is.
Als ik hetzo lees ga je het 3e jaar wel afronden dus. Misschien kun je nu al dingen voor het laatste jaar erbij doen? 2 vakken bijvoorbeeld. Of dat je in de zomervakantie nog extra doet.
Je bent waarschijnlijk eind van dot jaar. Begin volgend jaar uitgerekend?
Als de opleiding je makkelijk afgaat zou je ook begin volgend jaar extra kunnen doen. Dat je je scriptie en stage nog over hebt?
Of je kan je een jaar uitschrijven en dan weer oppakken.
Wat betreft paard. Je kan ook een bijrijder zoeken. Dan is die drukber af. Ik werk nu 3 dagen, heb 2 kids en rij 2x in de week. Lukt prima. Een ander rijdt het paard ook nog 2x.
Succes met de keuzes.
Favodres schreef:Imaginaerum schreef:Ik doe baby, paard, WO opleiding en werk.Is erg zwaar. Grootste deel van het inkomen komt wel voort uit studielening..
Pittig zeg, maar echt knap! Heb je ook oppas e.d?
Liselot schreef:verootjoo schreef:Bedenk wel dat een kleintje maar heel even zo klein is, het is wel zonde om er veel van te missen
Ik denk niet dat je als je op school zit er meer van mist dan als je na je verlof weer aan het werk moet![]()
Vind dit ook een beetje een opmerking met een nare bijsmaak
Gucci_ schreef:Maar rijden hoeft toch ook niet beslist vind ik. Ik sla soms ook vaak over. Die van mij kan ik soms na een hele winter niet rijden zo weer opstappen. Ik rijd dan ook gewoon voor de recreatie/lolAlleen 's winters wel uitmesten.