Mijn stijl in relatief commercieel. Ik probeer elke foto te laten spreken, door o.a. de omgeving onderdeel van het geheel te maken. Als mensen gewoon cheesy familie-kiekjes willen dan ben ik niet de juiste fotograaf, net als dat ik geen schoolfotograaf ben. Dat kan ik niet, dat zit niet in mij.
Mijn doel is om elke foto muur-waardig te maken haha

Ik probeer mijn foto's juist boeiender te maken door ze anders vorm te geven. Zo vind ik een boos kind op de foto niet perse lelijk maar juist mooi. En hoeft er ook niet altijd iemand (lachend) naar de camera te kijken. En de mensen hoeven ook niet perse dichtbij te zijn, ver weg kan ook prachtig zijn. Maar uiteraard maak ik ook wel lachende en kijkende foto's hoor, en ik ga mensen ook niet boos maken omdat ik dat vind werken op een foto

Nou zeggen beelden meer dan woorden, dit is bijvoorbeeld een boos kind dat niet op de foto wilde. Haar overgrootmoeder was net die week overleden dus ze zat vol met (negatieve) emoties. En niet iedereen vind dit mooi, dat hoeft ook niet, maar dit is wel een typische Shanna-foto

Ik moet er wel bij zeggen dat ik deze foto dan weer niet gebruik om reclame te maken, daar kies ik toch een romantischere, wel lachende foto voor zoals deze foto.