Wat herken ik mij in jou...
even mijn verhaal (mocht je het oninteressant vinden... lees er gerust overheen)
Na mijn MBO 4 ben ik begonnen aan HBO HRM (P&O) mijn propedeuse heb ik helaas niet gehaald in dat jaar kwam ik erachter dat ik dyslectisch ben.. hierdoor kwam ik duidelijk tijd tekort tijdens voornamelijk de toetsen arbeidsrecht (dan moest je met flinke wetboeken binnen een bepaalde tijd van alles op zoeken.. wat een HEL)
Na HRM zat ik een beetje in een Dip en heb ik beroepenkeuze testen gedaan.. Sociaal Pedagogisch Hulpverlening ben ik gaan doen met een jaar vertraging heb ik SPH diploma op zak...
26 jaar en afgestudeerd aan HBO begeef je je op de arbeidsmarkt.. veel flexwerk gedaan kinderdagverblijven buitenschoolse opvang en psychiatrie.. daar kreeg ik een baan in wisselende diensten en weinig verdienen plus je als stront soms behandeld voelen en trekken aan dode paarden heb ik dat 3 jaar gedaan... beschermd wonen in de psychiatrie.
Ik heb veel ervaring op gedaan en veel geleerd hele leuke collega's maar merkte dat ik dit zeker niet mijn hele leven wilde gaan doen... (ik voelde het als ondankbaar werk.. niet bij alle cliënten trouwens)
Per 1 januari jl hebben ze mijn contract niet meer verlengd en ben ik op zoek naar een andere baan...
Ambulant nog een maandje gewerkt maar merk dat ik daar zeer ongelukkig van wordt... en nu?!
Beetje handen in het haar... waar liggen mijn interesse wat vind ik nu echt leuk.. ik weet vooral wat ik niet wil!
Mijn HBO heb ik als heel leuk ervaren! alleen de doelgroep psychiatrie hoef ik niet meer in

UWV wilt misschien een opleiding tandartsassistente aanbieden... maar ligt onder mijn niveau (omdat ik al HBO heb..)
Zelf weet ik dat de harde kant van het HRM mij niet helemaal ligt en ben denk ook geen kantoor miep... maar dat is persoonlijk...
Hoever ben jij al met je zoektocht?
Ik ben echt nog aan het tasten in het duister en solliciteer me suf (ben 29 maar gaat helaas niet makkelijk af
)
)