1e werkdag supermarkt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 17:01

Rebeccaa schreef:
vuurneon schreef:
Gewoon erheen gaan en zien waar je je collega's ziet :)

Zorg wel dat je op tijd bent, om 8:00 beginnen is ook om 8:00 in de winkel al klaar staan voor het werk :) dus wel eerder aanwezig zijn

Dat is niet niet overal zo.. als ik om 7.00 moet beginnen, hoef ik ook echt pas om 7.00 aanwezig te zijn en mag ik dan zelfs nog omkleden en koffie pakken. Dit is wel alleen met openingstijden, overdag geldt dit niet, dan moet ik wel 5 minuten van te voren aangekleed op de werkvloer zijn.

Het is haar eerste werkdag en zei wist op dat moment nog niet de 'regels'. Dan kun je beter 15 minuten te vroeg zijn, dan dat ze je al lang en breed hadden verwacht als je pas om 8 uur aan komt zetten.

hoe is je eerste dag gegaan ts?

iiSunshine

Re: 1e werkdag supermarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 20:20

mijn eerste werkdag is zaterdag :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 22:23

Och ja, had je ook gezegd! Niet goed onthouden hihi. Succes dan zaterdag :)

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 22:14

Nou ts... Goede zet dat je zelf even bent gaan informeren! Goed begin half werk! Scheelt vast weer in de zenuwen. Laat je nog weten hoe de eerste dag ging?

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-16 20:55

Ik zal het laten weten :D

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 16:06

Hoe was het vandaag? :D

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-16 16:26

het was wel druk maar ook wel leuk :) Ik ben via de personeelsingang naar binnen gegaan en daar stond mijn (blijkbaar) vulploegleider en moest met verschillende personen meelopen. Leuke collega's verder maar ik vond het wel hard werken. Op een doos met eieren na is alles ook goed gegaan.

Obelix95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 16:33

iiSunshine schreef:
het was wel druk maar ook wel leuk :) Ik ben via de personeelsingang naar binnen gegaan en daar stond mijn (blijkbaar) vulploegleider en moest met verschillende personen meelopen. Leuke collega's verder maar ik vond het wel hard werken. Op een doos met eieren na is alles ook goed gegaan.

Dozen met eieren zijn altijd rot om te vullen :j
Maar gelukkig is je dag verder toppie verlopen !

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 17:16

Ja werken is ook echt hard werken :)
Maar leuke collega's doet echt heel veel met een positieve werksfeer gaat de tijd lekker snel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 17:24

Tof dat je eerste werkdag geslaagd is! En het is idd goed doorwerken, maar na een tijdje krijg je er wel handigheid in!

En ach, die eieren.. Ik heb laatst een krat met schoonmaakmiddel op de grond laten vallen := Hele vloer glad :')

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 17:30

Joaltijd schreef:
Tof dat je eerste werkdag geslaagd is! En het is idd goed doorwerken, maar na een tijdje krijg je er wel handigheid in!

En ach, die eieren.. Ik heb laatst een krat met schoonmaakmiddel op de grond laten vallen := Hele vloer glad :')

Ik een keer een paar kratten wijn O:)

Maar in het begin is het inderdaad heel hard werken! Komt vooral doordat je alles nog moet leren; na verloop van tijd wordt het vanzelf makkelijker/leuker :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 17:33

Destination schreef:
Joaltijd schreef:

Ik een keer een paar kratten wijn O:)

Maar in het begin is het inderdaad heel hard werken! Komt vooral doordat je alles nog moet leren; na verloop van tijd wordt het vanzelf makkelijker/leuker :)

O gut, dat ruikt ook altijd zo :') Ach ja, iedereen laat wel eens wat vallen wanneer ze vakken vullen :')

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 22:18

Fijn dat het goed ging. Die doos eieren is gewoon een foutje. Overkomt iedereen wel een keertje