Carr_friesje schreef:Dat inzicht en anticiperen is ook logisch dat dat nog niet helemaal perfect is.
Ze roepen niet voor niets dat je pas echt leert rijden op het moment dat je instructeur er niet meer naast zit.
Inderdaad gewoon aangeven waar je onzeker over bent en wat je nog extra wil oefenen.
Dan zal hij daar heus wel tijd insteken.
Dingen zoals lampjes op 't dashboard, vloeistoffen, etc. vraag ik wel aan m'n vriend.
Betaal al genoeg voor m'n rijlessen dus dat soort dingen waar je niet per sé rij instructeur voor hoeft te zijn leer ik liever buiten m'n kostbare lestijd om.
Ja dat doe ik ook in de auto van mijn vader. Maar ik vind het wel fijn om te weten hoe het in de auto zit waar ik in rijd. Ik ben bijvoorbeeld al eens vergeten de handrem er af te halen en door je dashboard in de gaten te houden heb je dat wel direct door. Daar is een andere lesklant zo zenuwachtig door geworden op haar examen, dat ze al met een slecht gevoel weg reed. Of een andere lesklant leerde pas een kwartier voor haar TTT hoe alles werkte in de auto en onder de motorkap.