Wat een leukerds, fenijro_tani! Ik heb 1 verzorgpaard, een fries van 7 jaar oud.
its_daantjee schreef:hier ook! doe nu mavo, vakken NL ENG BIO WI ECO en DU
volgend jaar in zwolle niveau 4 verpleegkunde doen!
xxxMarleen schreef:Ik ook! Doe nu mavo, vakken Nederlands, biologie, Engels, Duits, Frans, Economie, Wiskunde. Volgend jaar ga ik niveau 4 verpleegkunde doen!

Welkom!
its_daantjee schreef:ik zou de kant van kinderen opwillwn uiteindelijk denk ik, maar ik wil natuurlijk op alle fronten eens stage lopen. hoewel ik wel een beetje tegen de gehandicaptenzorg opzie ik weet niet of ik met deze mensen om kan of durf te gaan... ik kan dat niet helemaal handelen ben ik bang. maar ik sta er zeker wel voor open en wil ook zeker eens stage gaan lopen in de gehandicaptenzorg, wie weet vind ik het wel hartstikke leuk!
(ik beledig overigens niemand met een handicap hoor.. heb alle respect voor deze mensen, maar ik heb genoeg zelfkennis om in te zien dat ik een beetje "angstig" kan worden van deze mensen.
Lijkt me idd dat je daar stevig voor in je schoenen moet staan.
Ik ga mijn school ook niet missen.
Leerlingen die op het eerste gezicht onschuldig en lief lijken en vervolgens de hele school tegen je op zetten, om God mag weten wat voor reden.
Ben wel toe aan een nieuwe uitdaging, hoewel ik er ook wel tegen op zie om al die nieuwe mensen weer te ontmoeten en nieuwe vrienden etc. te moeten maken.