Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik kan vrijwel overal tegen, maar bevallingen en al die emoties erom heen vond ik zo verschrikkelijk

Ik functioneer veel beter op onrust, chaos en onregelmatigheid.
Krijg ik energie van. 

) beroeps militair en ben nu taxi chauffeur.kimiwan schreef:inpakker aan de lopende band, zeer spannend als er iets verkeerd gaat
kevinsky schreef:Ik werk op een geitenmelkerij. Nu helemaal leuk met 400 lammetjes die verwacht worden!
Ik heb van alles gedaan, maar verveelde me overal erg snel. Maar ik kan daar in tegen ook totaal niet over stress
Alleen op de geitenmelkerij zit ik nu wel helemaal op mijn plek. Elke dag is anders, lekker actief bezig zijn en de don't worry be happy mentaliteit maakt het helemaal af
ArinaDiaat schreef:Wauw Nelleke! Altijd een droom van mij geweest om stewardess te worden, alleen lijkt mij het veel weg zijn niet zo leuk. Ik zou dan t liefst elke avond weer in mijn eigen bedje liggen en 1 keer in de maand een vlucht willen doen waarbij je echt naar de andere kant van de wereld gaat!
Het lijkt mij ook heel erg moeilijk te combineren met paarden of kinderen!
Zit nu te denken om ook de opleiding voor BOA erbij te gaan doen. Zodat ik als conductrice of handhaver openbaar gebied aan de gang kan gaan.