nee deze zaak liep ik heel snel voorbij. En idd zoals mijn voorganger zegt wat een vreemde termen op de kaart. Zeker niet voor jan modaal aantrekkelijk. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nee deze zaak liep ik heel snel voorbij. En idd zoals mijn voorganger zegt wat een vreemde termen op de kaart. Zeker niet voor jan modaal aantrekkelijk. puagaus schreef:Graffi86 schreef:"Weinig bijzonder dingen", dan let ik dus vooral op de prijs
Zou je mij een voorbeeld willen geven van het letten op de prijs?
Wat vind je dan te duur en waar zou je meer geld aan willen uitgeven?

Anoniem schreef:Onderzoeken voor school of wil je gewoon je werkplek onder de aandacht brengen?
dees_daan schreef:Ik zou hier ook niet gaan eten.
Een tip? Hou het s'middags simpeler.. En €8,50 voor een broodje filet vind ik echt te veel.. Als ik dan de rest van de dingen zie zou ik denken laat maar..
Waarom geen pistoletjes? Dan kan je ook broodjes gezond serveren bijvoorbeeld.
dees_daan schreef:Ik zou hier ook niet gaan eten.
Een tip? Hou het s'middags simpeler.. En €8,50 voor een broodje filet vind ik echt te veel.. Als ik dan de rest van de dingen zie zou ik denken laat maar..
Keet schreef:dees_daan schreef:Ik zou hier ook niet gaan eten.
Broodje gezond kan ook prima ook lekkere dikke plakken ambachtelijk brood, is maar net hoe je het presenteerd. Bijvoorbeeld als club sandwich oid
Szan schreef:Het is ook maar net welke klant je spreekt. Ik vind kleinere preizen, parkeerkaarten, meer vega keus en combideals allemaal niet nodig. Zoveel mensen, zoveel wensen. Het is maar net op welke doelgroep je het restaurant meer wilt aanpassen.
puagaus schreef:dees_daan schreef:Ik zou hier ook niet gaan eten.
Hier heb je zeker een goed punt! Lekkere broodjes en mooie soepen met genoeg keus uit goed gevulde salades.