ingridxxs schreef:Arcodavella schreef:Daar heb je gelijk in inderdaad.. Uiteindelijk denk ik oprecht dat je meer informatie krijgt tijdens een meeloopdag, dan kan je van alles vragen over de opleiding aan zowel studenten als docenten en je krijgt ook gelijk een algemeen beeld. Misschien is dat dan iets voor je?
Heel veel dat ik vragen kan stellen, ik denk dat ik na 11 februari vast nog meer vragen heb. Ik gok dat je dan nog wel van me hoort met vragen. Erg leuk om iemand te spreken die dan ook op dezelfde school zit. Bedoel je trouwens van je huis naar school 1,5 uur of van huis naar school en naar huis haha, want volgens mij ligt Hardwijk redelijk dichtbij.
Geen probleem, ik hoor het wel! Ik bedoelde alleen heen of terug zegmaar. Ik heb gratis OV, dus ga niet met de auto en dan is het of de bus of de trein. Jammer genoeg rijdt die bus een beetje om, dus vandaar toch die 1,5 uur!
Maar dat is voor iedereen natuurlijk weer anders.
Zeker omdat banen niet voor het oprapen liggen is het in dit vakgebied erg wijs om zo goed mogelijk - naar je eigen kunnen natuurlijk - voor de dag te komen.