Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Ik kan me het topic van TS ook herinneren. Even opgezocht om het geheugen van TS op te frissen
[LZP] ben ik dan echt zo onredelijk?
Toen had je ook al over je vreemde collega's en je mini-loon van 100 euro.
Ik snap werkelijk niet waarom je hier nu weer een klaagtopic over opent. Je bent in je vorige topic al 7 pagina's lang gewaarschuwd...
Je bent sinds dat topic alweer 3.5 maand verder. Waarom ben je daar dan in hemelsnaam gebleven??
Nu vraag je weer om dezelfde tips die je zelf ook heel goed kon bedenken. Wat denk je ondertussen zelf?
JenW schreef:_Zeppelin schreef:Open je daar nu weer een topic over? Hoe vaak wil je nog horen van mensen dat je daar weg moet?
Dit is het eerste topic die ik hier over open hoor?
Heb ooit eerder een topic gemaakt maar met fotos en dat ik jet naar mijn zin heb?
Als je het vervelend vind klik je toch gewoon op heg kruisje makkelijk zat
Temeraire schreef:Ik kan me anders nog een topic herinneren over de zeer dubieuze relatie met die collega... Toen zei iedereen ook dat je daar meteen weg moest.
Echt meid, gillend weg daar. Liever vandaag dan morgen.
Je kan inderdaad op yardandgroom kijken, of naar huis gaan.
Cayenne schreef:Wat ik niet snap is dat je met de feestdagen even naar huis bent gegaan, maar in je andere topic schreef je dat je niet kon wachten om weer terug te mogen naar je werk in Frankrijk
saskiakefie schreef:Cayenne schreef:Wat ik niet snap is dat je met de feestdagen even naar huis bent gegaan, maar in je andere topic schreef je dat je niet kon wachten om weer terug te mogen naar je werk in Frankrijk
En juist daarom twijfelt ze zo. Ze vindt het werk en het land? wel erg leuk maar de omstandigheden minder. Als het alleen maar negatief was dan was ze vast al weg geweest![]()
Beetje flauw om allemaal andere reacties/topics erbij te halen.