Cursus wimperextensions

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Walrus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 12:25

Ik ga ein-de-lijk beginnen met de cursus One By One en doe ook direct een cursus VLL.

Ik ga dit naast mijn werk in de avonduren en het weekend doen. Hoe doen jullie dit? Hebben jullie een KVK aangevraagd? Hoe zit het met eventueel allergische reacties van klanten, hebben jullie hiervoor een AVB afgesloten. Waar moet ik nog meer rekening mee houden/aan denken?

kverhage

Re: Cursus wimperextensions

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 12:43

Mijn oude werk was ook wimperextensions zetten, maar dan in een salon, niet voor mijzelf. Wij werkten daar met Mink lashes en hadden inderdaad een behandelstoel die je in alle standen kon zetten zodat het comfortabel was voor de klant maar ook voor jouzelf. Wij hadden over de stoel altijd een luze handdoek liggen over de zitting/rugleuning en bij elke klant een schoon handdoekje op het hoofdstuk.
Wij leerden alles van de eigenaresse en mochten pas op klanten na een paar weken/maanden oefenen. Mijn ervaring met de 2daagse cursussen zijn dat je het eigenlijk nooit in 2 dagen écht kan leren, wij kregen meerdere malen klanten in de salon die dan bij iemand waren geweest die een curus hadden gedaan en het dan thuis deden, waar de eigen wimpers dan echt van verpest waren, we klonten lijm zaten, aan elkaar vast geplakt en scheef. Vaak waren we dan langer bezig met de meeste wimpers er af halen dan met het bijvullen van een bijna hele nieuwe set. Oefen dus alsjeblieft goed, voor je klant, voor je klantbehoud en ook voor jezelf want anders heb jij er ook weer meer werk aan. Heel veel succes!!