wie weet een Goede autorijschool Utrecht??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 23:09

lelberse schreef:
Veel mensen raden bruinsma aan. Deze rijschool is inderdaad kwa prijs erg voordelig. Maar er is geen rijschool waar ik slechtere verhalen over heb gehoord dan bruinsma.. is mij verteld dat je een standaard aantal lessen krijgt en dan afrijd of je daar nu klaar voor bent of niet. je mag ook niet eerder stoppen en word als nummertje behandeld.
althans dit is wat ik gehoord heb. Is dit dan niet juist?

Deze ervaring heb ik niet. Ook geen slechte ervaringen over Bruinsma gehoord. Maar Bruinsma is wel groot dus je moet niet verwachten dat je veel persoonlijke aandacht krijgt van iedereen krijgt. Ik had een goede klik met mijn rijinstructeur en die behandelde mij zeker niet als een nummertje. Maar eerder stoppen heb je alleen jezelf mee want je betaald voor je hele pakket toch? Dan gooi je alleen maar geld weg. Als ik had gewild had ik zo extra rijlessen kunnen krijgen voordat ik afreed maar dit was niet nodig. Er is bij mij ook echt gekeken naar hoeveel lessen ik nodig had, volgens mij had ik een pakket met een paar lessen extra en ze hadden dat ook goed ingeschat....

lelberse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-15 23:15

MarloesHJ schreef:
lelberse schreef:
Veel mensen raden bruinsma aan. Deze rijschool is inderdaad kwa prijs erg voordelig. Maar er is geen rijschool waar ik slechtere verhalen over heb gehoord dan bruinsma.. is mij verteld dat je een standaard aantal lessen krijgt en dan afrijd of je daar nu klaar voor bent of niet. je mag ook niet eerder stoppen en word als nummertje behandeld.
althans dit is wat ik gehoord heb. Is dit dan niet juist?

Deze ervaring heb ik niet. Ook geen slechte ervaringen over Bruinsma gehoord. Maar Bruinsma is wel groot dus je moet niet verwachten dat je veel persoonlijke aandacht krijgt van iedereen krijgt. Ik had een goede klik met mijn rijinstructeur en die behandelde mij zeker niet als een nummertje. Maar eerder stoppen heb je alleen jezelf mee want je betaald voor je hele pakket toch? Dan gooi je alleen maar geld weg. Als ik had gewild had ik zo extra rijlessen kunnen krijgen voordat ik afreed maar dit was niet nodig. Er is bij mij ook echt gekeken naar hoeveel lessen ik nodig had, volgens mij had ik een pakket met een paar lessen extra en ze hadden dat ook goed ingeschat....

Maar je hebt wel gewoon altijd dezelfde instructeur met dezelfde auto?
En dan zal het per instructeur heel verschillend zijn en zal ik die verhalen vast over een wat mindere instructeur hebben gehoord. Maarja die hoef ik dan niet te treffen natuurlijk.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 00:53

lelberse schreef:
kitlover schreef:
Ik ben erg tevreden over NXXT :j een overkopelende organisatie die de instructeurs goed opleiden! Ze zitten ook bijna overal en hebben mooie paketten.

NXXT heb ik een proefles bij gehad. Ik voelde me toch niet helemaal vrij en had het idee dat de instructeur het belangrijker vond om het bedrijf uit te leggen dan de les zelf. Verder ging het wel goed maar ook vind ik de prijzen redelijk hoog liggen

Ik denk dat het er dan maar net aan ligt wie je hebt.. Welke instructeur had je? Ik weet dat er net een nieuw is, misschien had je net diegene :(:)
Bij mij was er een actiepaket met 30 lessen en slipcursus, is dat er niet meer?

lelberse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-15 01:23

Ik ben erg tevreden over NXXT :j een overkopelende organisatie die de instructeurs goed opleiden! Ze zitten ook bijna overal en hebben mooie paketten.
[/quote]
NXXT heb ik een proefles bij gehad. Ik voelde me toch niet helemaal vrij en had het idee dat de instructeur het belangrijker vond om het bedrijf uit te leggen dan de les zelf. Verder ging het wel goed maar ook vind ik de prijzen redelijk hoog liggen[/quote]

Ik denk dat het er dan maar net aan ligt wie je hebt.. Welke instructeur had je? Ik weet dat er net een nieuw is, misschien had je net diegene :(:)
Bij mij was er een actiepaket met 30 lessen en slipcursus, is dat er niet meer?[/quote]
Ohja ik zie net dat die actie er nog is! is inderdaad wel een stuk voordeliger.
Ik had Dick, verder hele aardige kerel hoor daar niet van. Maar had gewoon niet helemaal het idee dat ik de lessen echt leuk ging vinden daar.
En ik wil niet heel kritisch zijn maar vind het toch wel wijs om in een mooie auto te rijden hahah (niet dat de auto niet mooi was, maar is niet mijn smaak XD)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 12:33

lelberse schreef:
MarloesHJ schreef:

Maar je hebt wel gewoon altijd dezelfde instructeur met dezelfde auto?
En dan zal het per instructeur heel verschillend zijn en zal ik die verhalen vast over een wat mindere instructeur hebben gehoord. Maarja die hoef ik dan niet te treffen natuurlijk.

En die hoef je ook niet te treffen, je mag gewoon wisselen van instructeur als je eerste niet bevalt :)

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 17:03

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 12:21

Sorry voor het omhoog plaatsen van je topic.
Maar heb je al een rijschool gevonden?
De rijschool die ik je echt kan aanbevelen is van Ommeren uit Bunnik.
Hele fijne lessen, legt goed uit en laat je afrijden als hij er zeker van is dat je slaagt (te zien aan zijn hoge slagingspercentage).

Zowel mijn zus als ik hebben bij hem gereden en zijn beide in 1x geslaagd.

lelberse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-16 12:46

BianCatjee schreef:
Hele fijne lessen, legt goed uit en laat je afrijden als hij er zeker van is dat je slaagt (te zien aan zijn hoge slagingspercentage).

Halo,
Bedankt voor je reactie maar ik heb inderdaad al een rijschool gevonden.
Proeflesje gehad, klikte goed en kreeg een speciale aanbieding voor een mooi pakket. Heb nu een aantal lessen gehad en gaat hartstikke goed!
Ik woon zelf in Bunnik maar heb van Ommeren eigenlijk nog nooit zien rijden volgensmij.

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 13:37

lelberse schreef:
BianCatjee schreef:

Halo,
Bedankt voor je reactie maar ik heb inderdaad al een rijschool gevonden.
Proeflesje gehad, klikte goed en kreeg een speciale aanbieding voor een mooi pakket. Heb nu een aantal lessen gehad en gaat hartstikke goed!
Ik woon zelf in Bunnik maar heb van Ommeren eigenlijk nog nooit zien rijden volgensmij.

Hallo,
Fijn dat je een goede rijschool heb gevonden!
Van Ommeren heeft volgens mij alleen reclame op de achterkant van de bumper van de auto. Alleen bij de les zelf heeft hij een L bovenop de auto. Ik weet niet zeker of hij nog les geeft hij is al wat op leeftijd.
Hij woont in de straat bij de landgoederij. (Overkant van de straat)

lelberse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-16 10:43

Hallo,
Fijn dat je een goede rijschool heb gevonden!
Van Ommeren heeft volgens mij alleen reclame op de achterkant van de bumper van de auto. Alleen bij de les zelf heeft hij een L bovenop de auto. Ik weet niet zeker of hij nog les geeft hij is al wat op leeftijd.
Hij woont in de straat bij de landgoederij. (Overkant van de straat)[/quote]

Oh oke, haha dat is grappig die straat ligt 1 straat verder dan ik woon.
Ik zal er eens een beetje op letten

BianCatjee

Re: wie weet een Goede autorijschool Utrecht??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 19:38

Haha is goed, hij heeft bijna altijd een soort petje op (geen gewone pet maar zo'n soort schilderspet lijkt het op)
Succes met je rijlessen