lelberse schreef:Veel mensen raden bruinsma aan. Deze rijschool is inderdaad kwa prijs erg voordelig. Maar er is geen rijschool waar ik slechtere verhalen over heb gehoord dan bruinsma.. is mij verteld dat je een standaard aantal lessen krijgt en dan afrijd of je daar nu klaar voor bent of niet. je mag ook niet eerder stoppen en word als nummertje behandeld.
althans dit is wat ik gehoord heb. Is dit dan niet juist?
Deze ervaring heb ik niet. Ook geen slechte ervaringen over Bruinsma gehoord. Maar Bruinsma is wel groot dus je moet niet verwachten dat je veel persoonlijke aandacht krijgt van iedereen krijgt. Ik had een goede klik met mijn rijinstructeur en die behandelde mij zeker niet als een nummertje. Maar eerder stoppen heb je alleen jezelf mee want je betaald voor je hele pakket toch? Dan gooi je alleen maar geld weg. Als ik had gewild had ik zo extra rijlessen kunnen krijgen voordat ik afreed maar dit was niet nodig. Er is bij mij ook echt gekeken naar hoeveel lessen ik nodig had, volgens mij had ik een pakket met een paar lessen extra en ze hadden dat ook goed ingeschat....