eclair98 schreef:Ingevuld. Ik vind het een erg fijne en duidelijk enquete.
Ook fijn om te horen!! Bedankt!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
saskiakefie schreef:Ingevuld. Bij twee vragen moet je het alleen invullen indien je een andere vraag hebt beantwoord met 'ja' geloof ik. Was voor mij niet van toepassing maar je moest het wel invullen om de enquete in te sturen.
vuurneon schreef:Ik kan het niet insturen, krijg rode vlakken want ik koppel een terrorist niet aan religie en hoef de vraag niet te beantwoorden maar moet het dus wel om het op te sturen
LoveMickey schreef:ikke schreef:Niet ingevuld. Je mist namelijk de clou achter terrorisme: machtswellust.
Er zijn twee dingen waar terroristen op uit zijn:
1) Macht
2) Angst
Welke opvatting of religie ervoor misbruikt wordt is volstrekt irrelevant. Daar gaat het die gasten ook niet om. Dat wordt enkel gebruikt om hun gedrag te rechtvaardigen door het uit te leggen op een binnen hun ideeën passende wijze.
Bedankt voor het opmerken! Dat is een ander deel van ons onderzoek, waar wij ons dus zeker ook in gaan verdiepen.

C_arola schreef:vuurneon schreef:Ik kan het niet insturen, krijg rode vlakken want ik koppel een terrorist niet aan religie en hoef de vraag niet te beantwoorden maar moet het dus wel om het op te sturen
Hier hetzelfde, ik heb de enquete wel ingevuld en bij de open vragen die ik niet in zou moeten vullen nvt geschreven.
maar wees je er van dan bewust dat je slechts een heel klein van het van terrorisme onder de loep neemt.