Heeft bezwaar maken bij DUO nut?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 14:31

Mijn zoon is op 1 december 2014 begonnen en kreeg op 24 februari 2015 zijn eerste stufi. Daar missen volgens ons dus ook 2 maanden. Hij weet ook heel zeker dat hij de kaart niet opnieuw heeft aangemeld maar DUO beweert dus dat dat in februari is gebeurt, erg toevallig samen met de stufi. Ik heb gevoel dat dat via hen is gebeurt.
Hij heeft inmiddels de betalingsregeling ingesteld via de website en mama mag het bezwaar gaan maken! :D

Ik vind het ronduit belachelijk dat zij bepalen dat je gelijk met je stufi ook maar een OV jaarkaart moet nemen. En dan bij afmelding dus deze niet tegelijkertijd stopzetten.

Nientsje

Re: Heeft bezwaar maken bij DUO nut?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 14:33

Tsja, daar verdienen ze nou eenmaal goed aan.

Ik vind het hele DUO gebeuren belachelijk.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 16:13

Hebben ze ook een plaats en een tijd gegeven waar die aanmelding dan heeft plaatsgevonden? Als dat bv 0:00 is op de eerste dag van de stufi, heb je best wel een stevig punt in handen om een al-dan-niet opzettelijke systeemfout aan te tonen.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 17:29

Shadow0 schreef:
Hebben ze ook een plaats en een tijd gegeven waar die aanmelding dan heeft plaatsgevonden? Als dat bv 0:00 is op de eerste dag van de stufi, heb je best wel een stevig punt in handen om een al-dan-niet opzettelijke systeemfout aan te tonen.

O da's een goede tip!!!
Ik ga ze om bewijs vragen!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 17:39

Of de chipkaart even bij mijn ov chipkaart registreren, als je geluk hebt krijg je dan ook nog de info te zien.

Hij wordt niet automatisch geactiveerd en ook met opladen gebeurt er niets, ov moet je als ''reisproduct ophalen'' en dat is een heel ander knopje op het automaat :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 09:47

Heeft je zoon voor de tweede keer z'n product zelf stil gezet? Ik hoop dat je er wat mee opschiet.