Je hebt mensen die de producten gewoon fijner vinden werken, maar je hebt ook mensen die gaan lopen puffen en kuchen als ze een keer een Windows computer moeten gebruiken, of die van de hoogste daken schreeuwen dat ze alles willen hebben. Mijn vader is er zo eentje. Apple TV, Apple Watch, allemaal een iPhone thuis, hij en mijn zusje hebben een Macbook Air en ik heb een Macbook Pro
Wat hij wel altijd zegt, en waar ik hem gelijk in geef, is dat de interactie tussen verschillende producten bij Apple heel fijn is en imo beter werkt dan bij Samsung/Google. Als ik een foto maak staat hij direct ook in goede kwaliteit op mijn laptop en andersom ook. Dat is mij wel echt wat waard
Ik vind alleen de service van Apple om te janken, de accesoires zijn belachelijk duur en het gemiddelde Apple product is overpriced voor de gemiddelde gebruiker (iPhones uitgezonderd, die zijn niet veel duurder dan vergelijkbare smartphones). Ik vind het dus behoorlijk overhyped en dat vind ik irritant.
Dat bewijst mijn punt wel een beetje denk ik. Het zijn eerder Apple fans die van alles te zeggen hebben over niet-Apple producten hoor, niet andersom 
Heel leuk als je een deadline hebt, en het werk van het afgelopen half uur ineens wegplopt
Ik heb AVG geloof of ik een andere gratis virusscanner (op aandringen van vriendlief