Of om 15:00 met een übervrolijk gezicht de klanten met "Goedemorgen!" te begroeten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wel aangenomen.
Ik was katje lam, wanneer ik bukte om iets uit de koelkast te pakken viel ik om of gaf ik iemand een kopstoot. Grappige was wel dat ik aan t eind van die avond een complimentje kreeg dat ik het zo goed deed
ruitje schreef:Ik stond als geschiedenis docent voor VMBO 2 uitleg te geven, werd de klas toch druk... Lachen,elkaar aanstoten... Je kent het wel.
Dus ik zeg: Nu is het klaar! Allemaal opletten!
1 leerling: Ja maar mevrouw.
Ik: Nee, dit is belangrijk.
leerling: Ja maar..
Ik: NOU BEN IK ER KLAAR MEE. GEWOON LUISTEREN.
Leerling: U staat in uw BH...
En dat was de laatste keer voor ruitje in een strapless truitje
ruitje schreef:Ik stond als geschiedenis docent voor VMBO 2 uitleg te geven, werd de klas toch druk... Lachen,elkaar aanstoten... Je kent het wel.
Dus ik zeg: Nu is het klaar! Allemaal opletten!
1 leerling: Ja maar mevrouw.
Ik: Nee, dit is belangrijk.
leerling: Ja maar..
Ik: NOU BEN IK ER KLAAR MEE. GEWOON LUISTEREN.
Leerling: U staat in uw BH...
En dat was de laatste keer voor ruitje in een strapless truitje
Ik heb er wel een vast contract gekregen, dus het wordt blijkbaar gewaardeerd, maar oh oh oh, wat schaam ik mij soms..... 
En het was zo'n broek met een hoge taille en een hele lange rits aan de zijkant. met andere woorden: dat viel dus op z'n zachtst gezegd wel op. Schaamde me dood, moest het allemaal heel goed vasthouden terwijl ik naar de receptioniste beneden ben gerend en heb gevraagd om veiligheidsspelden
Als ze die niet had gehad, had ik echt niet geweten wat ik had moeten doen.
Vast niet. Ladieda, niets aan de hand. 
Maar ja hoor .. daar lag ie dan .. de terminal in het wc, zeikesnat natuurlijk ... Snel er uit gehaald in wc papier gewikkeld en even de boodschap gedaan.
(al was ie wel wat versuft door het gif) 
vuurneon schreef:Mijn nieuwe collega heb ik vriendelijk de weg gewezen naar de woonvoorziening voor verstandelijk beperkten... Want ik dacht dat het hun cliënt wasen ik liep ook keurig even mee.
Tot ze zei; goh, de vorige keer ging ik toch een andere kant op naar de personeelskamer
xApple schreef:Op mijn invaldag op de babygroep (in sta zelf als leidster op een peutergroep) zei ik smorgens
tegen een vader; Goeiemorgen! *blablabla* enne.. wat is de naam van uw dochter?
Akward stilte...
Antwoordt de papa: dit is mijn zoon.
Kind had prachtige lange krullen, heel fijn gezichtje en kleding die zeker ook voor
een meisje had gekund. Oeps..
Ik schaamde me kapot maar tsja ik moest het toch gaan vertellen
Uiteindelijk vonden ze het niet erg, we gingen eerst lunchen en daarna zoude hun wel die 25 vrouwen er uit scheppen
had teveel lades tegelijk open en toen viel ie om en ik zat tussen kast en bureau vast hihi elke keer als ik em terug wilde duwen kwamen de lades er uit en waren MN armen te kort.gelukkig maakte het zoveel herrie dat ik snel gered werd. We hebben weken lang suikerklontjes gevonden in dossiers want stond een bakje met klontjes op de kast