barbara28 schreef:Lennox bedankt voor je reactie! het is inderdaad lastig, 800 euro is een hoop geld, maar ik denk dat ik het toch ga doen. De baan is erg leuk! en geld is ook niet alles. Hoewel ik het zuur blijf vinden :-( Goed te lezen dat het vaker voorkomt dat mensen zo inleveren. In mijn directe omgeving verklaren een hoop mij voor gek en zeggen ga lekker eventjes voor de WW (aangezien die hoger is dan het nieuwe loon), maar dat wil je ook niet en wie zegt dat ik straks nog steeds zo makkelijk aan de bak kom..
Je zou nog eens kunnen onderzoeken of het UWV het salaris wil aanvullen tot 100% van je WW. Geen idee hoor of ze dat doen ze doen dat in ieder geval wel als je vanuit een WW situatie een andere baan vindt die minder betaalt dan je WW.
ondanks allerlei trainingen krijg ik nog steeds black outs of zeg ik juist net dingen die ik niet wil zeggen 
Aan de andere kant, ik probeer al jaren bij de Gemeente "binnen te komen" maar dat is lastig als je uit het bedrijfsleven komt. Mijn ervaring is dat zij liever mensen uit de non-profit hebben. En nu dat dus eindelijk gelukt is...ik vind het heel lastig hoor. Mijn voorkeur heeft de minder betaalde baan, maar ik reed gisteren rond vijf uur die kant op en zag het verkeer de andere kant (mijn kant dus straks) en dat stond helemaal vast :-( Dat wordt dus treinen en die verbinding is niet optimaal. Speelt ook wel mee. ( de gemeente is ook met de trein, maar hele goede verbinding)