Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

2 buitenpistes waarvan een grote springpiste, 1 binnenpiste en 1 tent.Pauline schreef:Je zegt dat elk merk iets bied voor ieder paard maar dit is simpelweg niet zo. Het feit dat je daar zo op reageert ( het is dit voer en anders niet) voor erg veel geld, geeft toch aan mij de indruk dst je niet klantvriendelijk bent, het gaat zoals jij in gedachten hebt.
Voor en school wil ik er iets aan hebben met mijn paard maar ook voor mijn persoonlijke ontwikkeling. Als jij een echt goede school kunt opzetten komen de kensen wel, kijk maar naar de isph vroeger. Daar waren toch best wat mensen maar ook een voor toen nieuw concept met grote namen.
Ik denk dat het idee best goed is maar dat je in deze fase je meer open zou kunnen stellen voor de input die gegeven wordt mbt de prijs, aanbod en voer. Tenslotte wil iedereen dat zeker de voeding de eigenaar een gevoel van vertrouwen geeft.
Ayasha schreef:M&M vraagt 250 en heeft ook alles in begrepen.2 buitenpistes waarvan een grote springpiste, 1 binnenpiste en 1 tent.
in Limburg zit je vrees ik nog steeds aan de hoge kant puur voor de stalling, 250/260 is een gemiddelde prijs voor hetgeen jij noemt.