Kijk eens op Leapp.nl voor tweedehands MacBooks
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En ik had het niet eens nodig voor m'n studie (heb biologie gestudeerd, geen journalistiek). Goof schreef:Mijn ervaring met lesboeken in het HBO is dat je de helft niet gebruikt. Wacht dus eerst even of je ze echt nodig hebt en kijk dan of je ergens of van iemand kunt lenen. Vaak heb je ze enkel nodig voor 1 of 2 periodes of zelfs enkel voor een examen oid. Niet aanschaffen dus en al helemaal niet nieuw.
EmmaVZ schreef:Goof schreef:Mijn ervaring met lesboeken in het HBO is dat je de helft niet gebruikt. Wacht dus eerst even of je ze echt nodig hebt en kijk dan of je ergens of van iemand kunt lenen. Vaak heb je ze enkel nodig voor 1 of 2 periodes of zelfs enkel voor een examen oid. Niet aanschaffen dus en al helemaal niet nieuw.
*stille meelezer*
Wat ik niet snap is dat ze nergens aangeven wanneer de boeken dan gebruikt gaan worden? Iemand die niet weet dat je de helft bijna niet gaat gebruiken, kan n hoop geld mislopen zo?
Maar dan nog kom je op een belachelijk bedrag uit dat de gemiddelde student niet op kan hoesten...
BaileyMix schreef:Werken naast je 'gewone baan'. Ik werkte in de zomervakantie in de thuiszorg en in de horeca. Van s'ochtends tot s'avonds laat. En dat geld dan opsparen. Andere mogelijkheden had ik ook niet (geen ouders met geld).Maar hoe doen anderen dat dan? Er moeten toch meer mensen zijn die meer rekeningen te betalen hebben en niet op ouders kunnen leunen voor de financiële kant? Zijn die dan al bij voorbaat afgeschreven om een succesvolle studiecarrière te hebben?
Of ebooks. Vaak heb je die boeken toch alleen thuis nodig om te leren.
) en ander studiemateriaal zoals een labjas en een snijset moet kopen.